170324

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹

صندوق پالایشی یکم از ۴ نماد پالایشی تشکیل شده است و به زودی قابل معامله در بورس خواهد شد از این رو دانستن قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت ویژه‌ای دارد. ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز یکشنبه ۹ آذر آذر مشخص شد و آنالیز‌ها توسط کارشناسان نشان می‌دهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.

قیمت صندوق پالایشی یکم متشکل از 4 نماد پالایشی است و با توجه به استقبال نسبتا خوبی که در زمان عرصه ETF دوم از آن شده است، پس از آن که صندوق پالایشی یکم در بورس قابل معامله شود، به احتمال زیاد طرفداران خرید و فروش و معامله صندوق پالایشی یکم در بورس زیاد خواهد بود. از همین رو است که قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت زیادی دارد. در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.
نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.
ارزش صندوق پالایشی یکم یکشنبه ۹ آذر
در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۹ آذر را می خوانید.
ارزش صندوق پالایشی یکم 9 آذر

جدول زیر نوسانات بازار سرمایه را در شرکتهای بورس که در پالایش یکم یا همان دارا دوم وجود دارد را نشان می دهد.

نام شرکت سهام

ارزش "دارا دوم" امروز 5 آذر

(ریال)

میزان تغییرات نسبت به روز قبل

قیمت تخفیفی هر سهم

(ریال)

شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) 27,950 2.55% 27520
شبریز (پالایش نفت تبریز) 28,900 2.79% 30200
شپنا (پالایش نفت اصفهان) 17,760 2.72% 24430
شتران (پالایش نفت تهران) 14,200 3.05% 25130
نمادهای پالایشی امروز معامله شدند و همه آنها با صف فروش مواجه شدند. صف فروش که بیشتر از دلیل و منطق بازار بورس ناشی از هیجان است و سپس برای دانستن ارزش سهام دارا دوم و اطلاعات مربوط به نکات مهم در مورد اولین شرکت پالایش یکم یا دارا دوم در بازار سهام با ما همراه باشید.
عرضه ها در محدوده مقاومت تکنیکالی نمادهای پالایشی تشدید شده است و دامنه منفی و حتی صف فروش ایجاد می کنند.
اما حجم معاملات عالی داشت
همه بازارها نسبت به جلسه شورای اقتصاد در حضور رهبر انقلاب واکنش نشان دادند
دلار ریخته است و بورس به شدت در حال معامله هست
ما منتظر نتیجه این جلسه هستیم.
بازگشایی پالایش یکم
در مجموع 13 هزار و 800 میلیارد تومان از واحدهای صندوق پالایش یکم فروخته شد و کل پولی که به دلیل اختلافات به مردم برگردانده شد حدود 400 تا 500 میلیارد تومان بود.
در واقع ، از ارزش دارا دوم یاپالایش یکم به ارزش 62 هزار میلیارد تومان ، 13.8 هزار میلیارد تومان یعنی 20 درصد فروخته شده است.
حداقل یک ماه پس ازپایان پذیره نویسی در بورس که در 20 شهریور انجام شد ، نمادپالایش یکم باز می شد ، بنابراین احتمال دارد که این نماد در پایان این ماه بازگشایی شود.
به زودی سایت صندوق پالایش یکم تکمیل و سپس ارزش دارا دوم مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید