170260

ساخت وتولید سیستم کنترلی مشعل های کوره ها مطابق با استاندارهای روز دنیا

دنیای معدن -برای اولین بار در کشور شرکت دانش بنیان مپسام موفق به ساخت وتولید سیستم کنترلی مشعل های کوره ها مطابق با استاندارهای روز دنیا شد.

به گزارش دنیای معدن، علیزاده مدیر عامل شرکت مپسام گفت: این محصول تکنولوژی وساخت شرکت مطرح Hans Hennig آلمانی می باشد و با توجه به مشکلات تحریم و عدم تامین آن و اخلال در مشعل های کوره کارخانه گندله سازی ،مهندسی معکوس آن سال پیش آغاز گردید و طی این پروسه ،برد کنترلی طبق الگوریتم پیچیده دوازده گانه فرآیند های ایمنی استانداردهای اروپایی طراحی گردید و هم اکنون در کارخانه گندله سازی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در حال کار می باشد.

از جمله ویژگی های این محصول : دارای دو پردازنده مجزا با برنامه های منحصر به فرد، دقیق و تکرار پذیر، توانایی عملکرد درشرایط صنعتی و محیط هایی با دمای بلا و گرد و غبار زیاد، قابلیت اتصال سنسور شناسایی شعله و سایر امکانات جانبی، عیب یابی خودکار و اعلام خرابی توسط برد، گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت مپسام.

با دست یابی به دانش فنی طراحی این محصول، شرکت مپسام توانایی ساخت وتولید محصولات مشابه در صنایع مختلف همچون سیمان، شیشه و مس را دارد.
شرکت دانش بنیان مپسام در زمینه طراحی ، تحلیل ، مشاوره ، ساخت و مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات پیشرفته صنعتی و معدنی فعالیت میکند ، این شرکت با چشم انداز تجهیز ، ساخت و ارتقای سطح دسترسی صنعت و معدن کشور به کالا ها و خدمات تخصصی این حوزه ، در سال ۹۵ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود ، در حال حاضر شرکت در سه حوضه قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین ، سیستم های اندازه گیری و ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی در حال فعالیت میباشد و به لطف خداوند و همت مهندسان نخبه در زمینه های مختلف ، توفیقات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت محصولات پیشرفته مطابق با استاندارد های روز دنیا ، کسب نموده است .

دیدگاهتان را بنویسید