170231

دکتر لبافی (دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی):

فولاد سنگان، رتبه اول معین اقتصادی استان در عملکردهای اجتماعی

دنیای معدن -علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی در بررسی و ارزیابی عملکرد صندوق های خرد روستایی، فولاد سنگان را معین اقتصادی برتر استان خراسان رضوی در حوزه عملکرد اجتماعی و مالی معرفی نمود.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی در بررسی و ارزیابی عملکردهای خرد روستایی گفت: ما به دنبال ایجاد یک اقتصاد جدید به عنوان اقتصاد روستا هستیم و موضوع شکل گیری کسب و کارههای روستایی با مشارکت مردمی از طریق ایجاد حساب های سپرده روستایی در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای ما یک اصل است.

وی گفت: در مجموع حسب آمار و اطلاعات استخراج شده از سامانه رصد معین های اقتصادی تاکنون ۴۳۴ حساب سپرده توسعه روستایی توسط ۴۹ معین اقتصادی فرهنگی در ۲۵ شهرستان استان در سامانه ثبت شده است که از این تعداد ۲۹۷ حساب سپرده توسط ۳۰ معین در ۲۱ شهرستان توسط کارشناسان نهاد مورد تایید قرار گرفته است.

لبافی گفت: در بین معین های اقتصادی استان خراسان رضوی، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، بعنوان معین اقتصادی شهرستان خواف با ایجاد ۸۰ حساب سپرده توسعه روستایی و حدود ده هزار نفر عضو و بیش از یک میلیارد تومان سپرده اولیه مشارکت مردمی، رتبه اول در عملکرد اجتماعی و مالی صندوق های خرد روستایی در استان خراسان رضوی را کسب نموده است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، حضور مردم و مردم محوری در تمامی ارکان و پروژه های حاصله از فعالیت های معین اقتصادی، نقشی موثر را داشته و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، احیای مسئولیت اجتماعی و راه اندازی کسب و کار، مصمم در حل معضلات انسانی از جمله اشتغال و معیشت در شهرستان خواف بوده و امید است با ادامه این رویکرد، نظاره گر عمران وآبادانی و به عبارتی گویاتر، شاهد توسعه پایدار در منطقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید