169728

مدیرعامل شرکت مس از ثبت رکورد در فروش خبر داد:

ثبت فروش بی‌سابقه بیش از 23 هزار میلیارد تومانی برای اولین‌بار در تاریخ شرکت مس/شرکت ملی مس در 8 ماهه، 13 درصد بیشتر از کل سال گذشته درآمد کسب کرد/رشد 127 درصدی فملی در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

دنیای معدن -اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: کل فروش شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان‌ماه سال جاری با همت و تلاش تمامی پرسنل صنعت مس سال جاری به عدد 23 هزار و 85 میلیارد تومان رسید. به گفته سعدمحمدی کل فروش سال گذشته شرکت مس برابر با 22 هزار...

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کل فروش شرکت مس تا پایان آبان‌ماه سال جاری با همت و تلاش تمامی پرسنل صنعت مس به عدد 23 هزار و 85 میلیارد تومان رسید. به گفته سعدمحمدی کل فروش سال گذشته شرکت مس برابر با 22 هزار و 700 میلیارد تومان بود در حالی که شرکت مس که در هشت‌ماه سال 99 موفق به فروش بیش از 23 هزار میلیارد تومان شد.
به گزارش دنیای معدن،‌ مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان این‌که فروش هشت‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با 13 هزار و 982 میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان فروش، رشد 72 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
وی افزود: همچنین شرکت ملی مس در آبان‌ماه موفق به کسب درآمد 3 هزار و 600 میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 127 درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: میزان فروش شرکت مس در آبان‌ماه سال گذشته 1692 میلیارد تومان بوده است.
سعدمحمدی در پایان با تشکر از زحمات تمامی پرسنل صنعت به‌ویژه کارکنان امور فروش شرکت مس گفت: افزایش درامد شرکت مس برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز نیست و بخشی از این افزایش درآمد بر پایه افزایش در تولید و فروش شکل گرفته است.
گفتنی است، اخیر رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه پایش شرکت مس از سوی ایمیدرو، افزایش درآمد و سود شرکت مس را تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز ندانست و تاکید کرده بود بر پایه آمار افزایش 40 درصدی سود شرکت مس، حاصل عملکرد واقعی و افزایش تناژ تولید و فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید