169164

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز اول آذر ۹۹

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
تسنیم نوشت: همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۹۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
قیمت دلار در بازار امروز یکم آذر ۹۹
در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، یورو ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.
هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰ تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید