165819

واکاوی اختلاف کادر پزشکی و باشگاه بر سر 3 بازیکن/ خداحافظی دکتر نوروزی و ستوده با استقلال

دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده با وجود گذشت چند هفته از تمرینات استقلال در تمرینات این تیم شرکت نکرده که البته دلیل این موضوع عدم عذرخواهی چند بازیکن تیم به خاطر اتفاقات فرودگاه دوحه است.

بعد از شکست تیم استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان، اتفاقاتی در فرودگاه دوحه رخ داد که در شان باشگاه استقلال نبود. ابتدا سید حسین حسینی با دکتر ستوده به خاطر مصاحبه ای که وی با رسانه باشگاه انجام داده بود درگیر شد و نحوه رفتار سنگربان استقلال به شکلی بود که ستوده اعلام کرد به دلیل بی احترام رخ داده دیگر به استقلال باز نخواهد گشت.

از سوی دیگر فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر با یکی از اعضای کادر پزشکی تیم استقلال درگیر شدند و همین مساله باعث شد تا کادر پزشکی استقلال با شروع تمرینات این تیم تحت هدایت محمود فکری در تمرینات شرکت نکند. در این بین محمود فکری با دکتر نوروزی تماس گرفت و از وی خواست تا کادر پزشکی به تمرینات برگردند که این مساله با موافقت رو به رو شد و به جز دکتر ستوده بقیه همکاران نوروزی به تمرینات بازگشتند.
در ادامه تمرینات استقلال بدون حضور ستوده که در این سالها مجری برنامه های نوروزی در تمرینات و بازی بود برگزار شد. دلیل عدم حضور این 2 نفر عدم برخورد باشگاه با نفرات خاطی بود. پزشکان استقلال اعتقاد داشتند شان و شخصیت آنها به دلیل اتفاقات فرودگاه دوحه زیر سوال رفته و این نفرات باید از کادر پزشکی عذرخواهی کنند. در ادامه باشگاه استقلال برای این 3 بازیکن جلسه کمیته انضباطی برگزار اما حکم نهایی را رسانه ای نکرد.
اگر چه این حکم رسانه ای نشد اما به بازیکنان اعلام شد 10 در صد از قرارداد آنها کسر می شود که البته با اعتراض 3 بازیکن استقلال موجه شد. مددی در گفت و گویی رادیویی در این خصوص گفت: هر 3 بازیکن به حکم صادره اعتراض کردند و قرار است کمیته استیناف در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.
با گذشت 2-3 هفته از شروع تمرینات استقلال باز هم دکتر ستوده در تمرینات شرکت نکرد و حتی وی اعلام کرد با این شرایط که بازیکنی که با او درگیر شده حتی یک عذرخواهی کوچک هم نکرده، دیگر به استقلال باز نمی گردد. دکتر نوروزی نیز که مسئولیت کادر پزشکی استقلال را بر عهده دارد معتقد است وقتی احترام بزرگ تر و کوچک تر از بین می رود شرایط برای همکاری فراهم نخواهد بود.
در این بین عنوان شد که نوروزی و ستوده از سمت خود استعفا دادند اما این نفرات اصلا قراردادی با باشگاه نداشته اند که از سمت خود استعفا کنند. در واقع نوروزی و ستوده با شرایط فعلی تصمیم گرفته اند سکوت کنند و شاید حتی این 2 دیگر در فصل آینده در استقلال حضور نداشته باشند مگر اینکه باشگاه استقلال در این زمینه یک تصمیم مدیریتی جدی بگیرد.
گفته می شود چند روز پیش نشستی بین مددی و دکتر نوروزی نیز برگزار شده اما این جلسه خروجی خوبی برای ادامه همکاری کادر پزشکی استقلال نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید