165716

علی انصاریان: به یحیی انرژی بدهیم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

مدافع پیشین پرسپولیس به خبرورزشی گفت: این بازیکنان از پرسپولیس به تیم دیگری هم نمی‌رفتند، یک روز فوتبال‌شان تمام می‌شد و آن وقت مجبور به جدایی می‌شدند اما پرسپولیس همیشه هست و هیچ نامی نمی‌تواند در آن حد و اندازه‌ها باشد.

علی انصاریان طی روزهای گذشته به خاطر ویدئویی که در واکنش به جدایی برخی بازیکنان منتشر کرده بود، مورد توجه قرار گرفت (اینجا ببینید). او خودش یکی از بازیکنانی بود که پیراهن پرسپولیس را از تن درآورد و پیراهن استقلال را انتخاب کرد. پس از آن هم، بارها اقدام به تغییر تیم کرد و حتی از گسترش فولاد تبریز و شاهین بوشهر سر درآورد. به هر حال علی خود را هنوز هم یک پرسپولیسی دوآتیشه می‌داند.
او در پاسخ به سؤالات ما در خصوص جدایی برخی بازیکنان گفت: «نمی‌خواهم زیاد در این مورد حرف بزنم فقط همین را بگویم که هواداران نباید نگران وضعیت تیم باشند. هر وقت بازیکنی از پرسپولیس جدا شده، یک نفر بهتر به این تیم پیوسته است. بالاخره اگر این بازیکنان از پرسپولیس به تیم دیگری هم نمی‌رفتند، یک روز فوتبال‌شان تمام می‌شد و آن وقت مجبور به جدایی می‌شدند اما پرسپولیس همیشه هست و هیچ نامی نمی‌تواند در آن حد و اندازه‌ها باشد.»
انصاریان ادامه داد: «من پیشنهاد می‌کنم هواداران پرسپولیس به جای این حرف و حدیث‌ها و به جای اینکه نگران بازیکنان جدا شده باشند، به یحیی گل‌محمدی و سایر بازیکنان تیم انرژی بدهند. من مطمئنم در این صورت، پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد. اگر این اتفاق رخ بدهد، قطعاً سرخپوشان قهرمان لیگ هم می‌شوند زیرا این تیم عادت کرده همیشه روی پای خودش بایستد. نباید به هیچ بازیکن و اسمی تکیه کرد. یحیی راه امتیاز گرفتن را خوب بلد است و این موضوع را در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نشان داد پس باید به همین بازیکنانی که در تیم مانده‌اند و کادر فنی کاملاً پرسپولیسی که داریم، اعتماد کنیم و بی‌خیال بازیکنان جدا شده، شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید