165701

هایجک محمد نادری از پرسپولیس برای استقلال دردسر شد

ماجرای انتقال نادری و اتفاقات رخ داده باعث دلخوری وزیر ورزش شده است.

باشگاه استقلال در بد مخمصه ای گیر افتاده است. مدیران این باشگاه بدون اینکه از باشگاه کوتریک بلژیک رضایتنامه بگیرند، قرارداد نادری را امضا کردند. تصویر بازیکن جدید آبی ها به همراه کل اعضای هیات مدیره استقلال به دست باشگاه بلژیکی رسید تا حالا آنها ادعای تازه ای را مطرح کنند.

معمولا باشگاه ها بازیکنان خود را قرضی می دهند و پولی نمی گیرند، به این دلیل که نمی خواهند دستمزد آنها را خودشان را پرداخت کنند. کوتریک هم تمایل داشت نادری را مجانی به استقلال بدهد. در مذاکرات اولیه توافق این بود اما در ادامه اتفاق جدیدی رخ داد.
باشگاه بلژیکی وقتی متوجه شد استقلال بدون دریافت رضایتنامه، با این بازیکن قرارداد بسته روز گذشته نامه مهمی را به این باشگاه ارسال کرد.
در نامه ارسالی اعلام شده استقلال برای امضای قرارداد با محمد نادری باید رقم 200 هزار دلار به آنها بپردازد؛ یعنی 50 هزار دلار بیش از آنچه که در رسانه اعلام شده است. این موضوع عصبانیت شدید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش را هم در پی داشته. استقلال ندارد که 200 هزار دلار به کورتریک پرداخت کند چون اگر داشت پول شفر را می داد. باشگاه بلژیکی هم تهدید کرده در صورت عدم دریافت پول سراغ فیفا می رود!

دیدگاهتان را بنویسید