165409

پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی فولاد کاوه

دنیای معدن - هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریالی، معادل ۱۰۰ درصد را به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد داد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال به ۳۰ هزار میلیارد ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "کاوه" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور تامین مخارج سرمایه ای بابت تکمیل فاز ۲ پروژه فولاد سازی، تامین مخارج سرمایه ای بابت تکمیل پروژه آب شیرین کن، تامین مخارج سرمایه ای بابت تکمیل تاسیسات جانبی و زیر ساخت ها، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به منظور شروع و راه اندازی فاز ۲ پروژه فولاد سازی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به منظور تامین الکترود گرافیتی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به منظور تامین گندله و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر که در تاریخ ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید