165203

کلانی: وضعیت پرسپولیس آشفته و بهم ریخته است/ موفقیت سرخپوشان خوشایند برخی از افراد نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت مدیرعاملی این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

حسین کلانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، درباره استعفای مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس در شرایط نامناسبی قرار گرفته و حواشی زیادی برای این تیم در فضای مجازی به وجود آمده است. در این مقطع زمانی که پرسپولیس باید آرامش داشته باشد موضوع استعفای سرپرست باشگاه، جدایی بازیکنان و مشکلات مالی مطرح شد.
او ادامه داد: وضعیت پرسپولیس با استعفای سرپرست باشگاه بهم ریخته و آشفته شده است و باید هر چه سریعتر تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شود تا سرخپوشان پایتخت سر و سامان بگیرند.
گرشاسبی، گزینه شایسته و مورد تایید هواداران پرسپولیس است
کلانی درباره اینکه هواداران تیم پرسپولیس دوست دارند که گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه شود، بیان کرد: گرشاسبی با مسئله بازنشستگی مواجه است، اما تیم پرسپولیس در دوران مدیریت او نتایج خوبی گرفت و گرشاسبی گزینه شایسته و مورد تایید هواداران است. به هر حال وزارت ورزش باید مشکل گرشاسبی حل کند تا او بتواند دوباره مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود ثبات در مدیریت این باشگاه گفت: بله، تیم پرسپولیس با مشکلات مدیریتی و مالی مواجه است. همچنین ما خیلی دشمن داریم که قصد دارند به پرسپولیس ضربه بزنند. پرسپولیس تنها باشگاه منحصر به فردی است که از بیت المال هزینه نمی‌کند و در بدترین شرایط هم کمکی به این باشگاه نشده است. همچنین پرسپولیس با مشقت و سختی قهرمانی را به دست آورده است، اما همین موضوع برای خیلی از افراد خوشایند نیست.
باشگاه پرسپولیس به همه ملت ایران تعلق دارد
او افزود: تیم پرسپولیس در شرایطی باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند که با مشکلات زیادی مواجه شده است. همچنین برخی از افراد این موضوع را در نظر نمی‌گیرند که پرسپولیس فقط یک باشگاه نیست بلکه این تیم به همه ملت ایران تعلق دارد و اگر افتخاری کسب کند برای کشورمان است.
کلانی درباره اینکه تیم پرسپولیس با این وضعیت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، گفت: بله، بازیکنان در شرایط سخت خود را نشان دادند و موفقیت‌ها را به این آسانی به دست نیاوردند. کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند برای نخستین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال رسول پناه سعی خود را کرد تا مسئولیت خود را به خوبی انجام بدهد. تیم پرسپولیس با حمایت هواداران و تلاش کادر فنی توانسته به موفقیت دست یابد و امیدوارم این تیم در آسیا قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید