164975

ومعادن سود هر سهم خود را افزایش داد

دنیای معدن - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۲۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۴ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۲۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۴۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۲۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان سال را با کاهش ۲۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۶ هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال محاسبه کرده است.

یادآوری می شود "ومعادن" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۴ ریال و سود خالص را ۹۷۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یاد شده، با افزایش ۸۴۹ هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال به یک بیلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۷ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال معادل ۵۷ هزار و ۳۵ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"ومعادن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷ هزار و ۸۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۹ هزار و ۶۷۱ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید