164437

برجسته ترین‌های نیمکت استقلال؛ غریبه و آشنا

دستیاران محمود فکری هر کدام به واسطه ویژگی های خود شکار عکاسان می شوند، نیمکت استقلال در این فصل یکی از نکات جذاب برای آنها می‌باشند.

در جریان دیدار روز گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان، حنیف عمران زاده یکی از نفرات فعال کادرفنی آبی‌ها بود که بارها لب خط حضور پیدا کرد و توضیحاتی را برای بازیکنان ارائه می‌داد.
عمران زاده که سابقه‌ی خوبی در بازی در استقلال دارد و در خط دفاعی این تیم تجربیات زیادی دارد بارها در طول بازی با سیاوش یزدانی، شاهین طاهرخانی و محمدحسین مرادمند صحبت می‌کرد و به نظر در کادرفنی استقلال وظیفه هدایت و تمرینات مدافعین بر عهده او باشد.
در دیدار روز گذشته و در نیمه اول مدافعین استقلال عملکرد خوبی به خصوص در نبردهای هوایی داشتند و اجازه‌ی سرزنی به بازیکنان نفت را نمی‌دادند.
علاوه بر این با توجه به شخصیت و انرژی جوانی حنیف، آبی ها با حضور او در جنگ های کنار زمین حاشیه های جالبی خواهند داشت و او می‌تواند در این قسمت هم کمک حال استقلال باشد.
امید دفتری هم جدیدترین عضو کادرفنی استقلال است که ورودش به این تیم با حاشیه هایی همراه بود. دفتری که در ابتدا گفته شد رابط بین محمود فکری و امید نمازی می باشد ناگهان با تصمیم فکری خودش به عضویت کادرفنی در آمد و پس از آن امید نمازی در صفحه‌‌ی اینستاگرامش حملاتی علیه او انجام داد.
دفتری که غریبه‌ای در جمع استقلالی‌های نیمکت آبی پوشان می‌باشد رابطه‌ی خوبی با دیگر اعضا برقرار کرده و سرمربی استقلال هم روز گذشته از او تعریف کرد. دفتری این روزها به نظر به دنبال هماهنگی و مانوس شدن با کادرفنی می باشد و علاوه بر آن در بحث‌های تاکتیکی شرکت و تمرینات بدنسازی را نیز زیر نظر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید