164302

سه عامل تاثیر گذار بر بازار طلا از دید کومرتس بانک

دنیای معدن -بنا بر اعلام کومرتس بانک ، بازار طلا با دقت در حال پیگیری روند مذاکرات محرک آمریکا ، تیترهای خبری مربوط به برگزیت و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از کیتکو،دانیل بریزمن ، تحیلگر کومرتس بانک ، می نویسد: طلا هفته جدید معاملات خود را در قیمتی معادل 1900 دلار در هر اونس شروع کرد.

در جبهه محرک آمریکا ، رهبر اکثریت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا ،نانسی پلوسی اظهار داشت که اگر قرار است بسته محرک تا قبل از انتخابا ریاست جمهوری ارایه شود ، باید تا عصر امروز اختلاف در مورد بسته کمک مالی جدید برطرف شود و دو طرف به توافق برسند. ....این اظهارات توسط بازارها به عنوان اخباری مثبت تفسیر شد و به رشد قیمت طلا در مبادلات روز گذشته کمک کرد.

تیترهای خبری مربوط به برگزیت همانطور که نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون در آخر هفته گذشته گفت ،اگر اتحادیه اروپا پیشنهاد تجارت آزاد را قبول نکند، انگلیس باید آماده یک برگزیت سخت شود و نبود توافقی تجاری در زمان برگزیت وضعیتی مطلوب برای فلزات گرانبها ایجاد خواهد کرد .

بریزمن اضافه کرد: هفته های آینده نشان خواهد داد که آیا دو طرف می توانند اختلافات خود را بر طرف کرده و از خسارت قابل توجهی جلوگیری کنند یا نه.. از نظر ما طلا باید از این عدم اطمینان سود ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید