164283

جزییات جلسه مدیران استقلال با نمایندگان مجلس

سرپرست مدیرعاملی استقلال جزییاتی از جلسه ای میان مدیران این تیم و نمایندگان مجلس برگزار شد را منتشر کرد.

پس از بروز مشکلات فراوان در دو باشگاه پر طرفدار سرخابی ها، امروز جلسه ای میان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با نمایندگان مجلس برگزار شد تا پیرامون حل مشکلات این دو تیم چاره ای اندیشیده شود.
احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از حضور در مجلس شورای اسلامی در خصوص این جلسه اظهار داشت: من از نگاه نمایندگان تهران در مجلس در شورای اسلامی تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه این دو باشگاه بزرگ در تهران واقع شده‌اند نمایندگان باید آستین همت بالا زده و به صورت عملی کمک کنند.
وی ادامه داد: در اینجا اشاره کردم دو کار و اقدام مهم مجلس می‌تواند انجام دهد، یکی بحث ارائه طرح دو فوریتی برای کمک به این دو باشگاه و الزام نهادهای خدماتی مانند شهرداری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شان و اختصاص درصدی از درآمدهاشان با هدف شور و نشاط اجتماعی است
او گفت: موضوع دیگری که درخواست کردم حق پخش تلویزیونی بود که در این سال‌ها مورد درخواست همه باشگاه های ایران بود و خواهشم این است که یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود. اگر این اتفاق بیفتد دیگر ما چالشی به عنوان محدودیت‌های مالی برای این باشگاه‌ها به خصوص استقلال نخواهیم داشت. چون درآمدهایی که حق پخش ایجاد می‌کند فکر می‌کنم تمام مشکلات مالی باشگاه‌های پر هوادار را پوشش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید