161279

از قلیان کشیدن دو بازیکن تا ضرب و شتم دکتر تیم توسط دروازه‌بان/ استقلالی‌ها نظم فرودگاه دوحه را برهم زدند!

بازگشت استقلال از دوحه به تهران با حواشی زیادی همراه بود تا حدی که مسافران قطری و مأموران فرودگاه دوربین به دست صحنه‌هایی را از درگیری آبی‌پوشان با یکدیگر را ضبط کردند. هر چند اگر دخالت مأموران انتظامی نبود چه بسا درگیری‌های به مراتب شدید‌تری اتفاق می‌افتاد.

ماجرا از این قرار بود که سید حسین حسینی از مصاحبه دکتر ستوده مبنی بر اینکه این دروازه‌بان با دنده آسیب‌دیده بازی را ادامه داد شاکی بوده و با فریاد بر سر وی از او به تندی انتقاد می‌کرد. حسینی اعتقاد داشت دکتر تیمش نباید با درد بازی کردنش را رسانه‌ای می‌کرده در حالی که او در اواخر نیمه اول از مربیانش خواسته بود که تعویضش کنند.

در بین دو نیمه هم نامجومطلق از پورحمیدی می‌خواهد خود را برای ورود به میدان آماده کند اما حسینی پشیمان شده و تأکید می‌کند که با درد به بازی ادامه خواهد داد. موردی که باعث شد او نتواند در صحنه گل دوم پاختاکور واکنش مناسبی از خود نشان دهد. در هر صورت حسینی در فرودگاه دوحه در جلوی اعضای تیمش با کف دست محکم به سینه دکتر ستوده کوبیده و او را سرزنش می‌کند که چرا قضیه مصدومیتش را در سایت رسمی باشگاه رسانه‌ای کرده در حالی که او با این کار دروازه‌بان تیمش را مقابل هواداران قرار داده که چرا وقتی مصدوم بوده از زمین بیرون نرفته است.

این اتفاق باعث تجمع مسافران در محوطه سالن شده و ماموران فرودگاه سریعاً وارد عمل می‌شوند تا جلوی درگیری فیزیکی احتمالی را بگیرند.

در سوی دیگر نیز دو بازیکن اسمی تیم قصد کتک زدن ماساژور تیم را داشتند که چرا قلیان کشیدن آنها را به اطلاع دکتر تیم رسانده است. هر دو بازیکن که سابقه اخراج از تیمشان را در فصل گذشته داشتند ماساژور تیم خود را تهدید کرده‌اند که به موقعش به حساب او هم خواهند رسید!

این اتفاقات در شرایطی در فرودگاه دوحه رخ داد که سرمربی و مدیر تیم استقلال هم در محل حضور داشته و نتوانستند حواشی را آن طور که باید کنترل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید