161275

پرسپولیس در صورت رویارویی با پاختاکور باید تغییر تاکتیک بدهد/ این تیم شخصیت قهرمانی دارد!


تیم فوتبال پرسپولیس با کسب برتری ارزشمند مقابل السد قطر به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا در این مرحله منتظر رویایی با یکی از سه تیم پاختاکور، النصر و الاهلی عربستان باشد.

علیرضا محمد در خصوص برتری پرسپولیس مقابل السد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد پرسپولیس خودش بود و اسیر حاشیه نشد، در واقع شاگردان یحیی گل‌محمدی فریب قدرت السد را نخوردند. این تیم شخصیت قهرمانی پیدا کرده و همواره به دنبال بهترین نتایج است.

وی افزود: دیدار با السد سخت بود و سرخ‌پوشان با تمرکز بالا موفق به شکست حریف قطری شدند. عیسی آل کثیر که دو مرتبه توپ را به تیرک دروازه السد کوبید، توانست در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر برساند و پرسپولیس را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برساند.

وی در مورد احتمال رویارویی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات عنوان کرد: فوتبال ورزشی قابل پیش‌بینی نیست و پرسپولیس توانست از سد السد بگذرد اما کار تمام نشده است. پاختاکور تیمی از منطقه دیگر از قاره پهناور آسیا است. نوع فوتبال این تیم با السد متفاوت بوده و فیزیکی و پرقدرت بازی می‌کند. پرسپولیس باید تغییر آهنگ و تاکتیک دهد و از سبک دیگری استفاده کند تا بتواند در مقابل پاختاکور هم به پیروزی دست یابد. البته هر یک از تیم‌های النصر و الاهلی هم حریفان سرسختی هستند.

مربی تیم امید پرسپولیس در مورد آمادگی شاگردان یحیی گل‌محمدی بیان کرد: سرخ‌پوشان ایران روزهای خوبی را سپری می‌کنند. حامد لک از بازی اول برابر التعاون عالی بازی کرد و با دفع موقعیت‌های حریف عربستانی تیم را حفظ کرد و حالا اعتماد به نفس خوبی دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی بیشتر به تیم کمک کند.دیگر بازیکنان در خطوط دفاعی، هافبک و حمله نیز تأثیرگذار هستند و در مجموع باید بگوییم پرسپولیس در بهترین وضعیت قرار دارد.

محمد در مورد نقش سرمربی پرسپولیس در موفقیت‌های این تیم تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی ثابت‌کرد مرد روزهای بزرگ است. او غیرت و فداکاری را به تیمش تزریق کرده است. تعویض‌های بسیار خوبی هم در دقایق پایانی انجام داد که منجر به پیروزی برابر السد شد. امیدوارم با پیروزی برابر حریف آینده خود بار دیگر هواداران غرق در شادی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید