161246

فنونی‌زاده: بازیکنی که نه گل می‌زند نه پاس گل می‌دهد، با هوادار درگیر می‌شود/ عملکرد بازیکنان در حد نام استقلال نبود

مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال در حد نام این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان بازی نکردند.

مهدی فنونی‌زاده، درباره ناکامی تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در باشگاه استقلال ذی‌نفع نیستم، اما 50 هزار نفر با من تماس می‌گیرند و سؤال می‌پرسند چرا استقلال حذف شد. چرا فلان بازیکن این کار را کرد، چرا آن کار را نکرد. نبود وریا غفوری در ترکیب استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان به ضرر تیم شد. دست مجید نامجومطلق هم خالی بود و ایرادی به او وارد نیست.
وی با انتقاد از عملکرد و رفتار بازیکنان استقلال تصریح کرد: بازیکنی که سالی تنها 10 میلیون بیشتر نباید بگیرد، از باشگاه درخواست 15 میلیارد تومان می‌کند. مدیران باشگاه هم به خاطر تحت فشار قرار گرفتن، توقعات بازیکنان را بالا می‌برند. بازیکن یاد گرفته که اگر امسال فلان تومان قرارداد بست، فصل بعد به او بگویند حقت این نبوده است و باید بیشتر بگیری. آقای بازیکن، قبل از استقلال کجا بودی؟ چه کار کرده‌ای که حالا ناز هم می‌کنی؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان استقلال به فکر مردم نیستند. عملکرد کدام یک از شما در دیدار با پاختاکور خوب بود؟ هیچ کدام در حد و نام استقلال نبودند. بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی با هوادار درگیر می‌شود. سالی فلان قدر پول می‌گیرند، اما جالب است که برای مردم قیافه گرفته و ناز هم می‌کنند. بازیکن نه گل می‌زند، نه پاس گل می‌دهد، اما با مردم درگیر می‌شود. آقایان، همین هواداران در سرما و گرما شما را تشویق می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید