161041

پیام مدیرعامل تاصیکو به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی؛

سلیمانی: فعالان واحد HSE جان خود را در راه چرخش چرخ صنعت به خطر می اندازند

دنیای معدن - غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، گفت: پرسنل واحد های HSE اغلب افرادی از جان گذشته و داوطلب و علاقه مند به نجات جان انسانها و چرخش چرخ صنعت در راستای شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند. آنان در زمان جنگیدن با آتش یا سایر اقدامات نجات بخش ممکن است خود دچار حادثه شده و حتی جان خود را در این راه از دست بدهند.

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛


" پرسنل واحدهایHSE با دلاوری ها و حماسه آفرینی های خود در نبرد با شعله های آتش یا سایر اقدامات نجات بخش، جوانه های امید را از بستر خاکسترها می رویانند."

مدیران و کارکنان محترم واحد های HSE شرکت ها تابعه و وابسته صدرتامین

سلام علیکم؛

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از نماد ایثارگری و از خودگذشتگی و قهرمانان کشورمان است. به خوبی می دانم که پرسنل واحد های HSE اغلب افرادی از جان گذشته و داوطلب و علاقه مند به نجات جان انسانها هستند که در زمان جنگیدن با آتش یا سایر اقدامات نجات بخش ممکن است خود دچار حادثه شده و حتی جان خود را در این راه از دست بدهند و یا در اثر تماس با دود و حرارت وگازها و مواد شیمیایی و مختلف دچار انواع بیماری ها شده و سلامتی خود را بخطر اندازند.

برادران و خواهران؛

نقش شما عزیزان در جامعه امروزی بخصوص در شرکت های تابعه خانواده بزرگ صدرتامین وابسته به شستا، فداکاری، تعهد و از جان گذشتگی است. اینجانب به عنوان عضوی از خانواده صدر تامین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک این روز به همه همکاران عزیز در واحد HSE شرکت های تابعه و وابسته، لازم میدانم توجه شما را به منظور اولویت بخشی و هوشیاری در رعایت مسائل ایمنی و آمادگی کامل و دائم برای مبارزه با تهدیدات موارد ناایمن و مبارزه با آتش جلب کنم.
بنده بی شک بر این باور و امید هستم که شما همکاران عزیز در واحد ایمنی با بهره گیری از آموزش های نوین، ارتقای سطح فرهنگ عمومی در پیشگیری حوادث ناشی از هر گونه حوادث و ارتقای سطح ایمنی موفق ومؤید باشید.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه همکارانم ازجمله آتش نشانان از جان گذشته، خدوم و زحمتکش از خداوند یگانه توفیق و سلامتی برای شما بزرگان و خانواده های محترمتان خواستارم.

غلام رضا سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید