160920

گل‌محمدی ترکیب ایده‌آل خود را پیدا کرده است/ عیار استقلال مقابل پاختاکور مشخص می‌شود

پیشکسوت سرخابی گفت: یحیی گل‌محمدی ترکیب ایده‌آل تیمش را پیدا کرده و تیمش توانایی شکست السد را دارد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر و پاختاکور ازبکستان می‌رود. نمایندگان ایران در صورتی که بتوانند از سد حریفان خود عبور کنند، در مرحله یک‌چهارم نهایی برگزارکننده اولین دربی آسیایی سرخابی خواهند بود.
فرزاد آشوبی در خصوص تقابل پرسپولیس و السد قطر به خبرنگار ورزشی آنا گفت: اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ما رقم خورد. البته که این انتظار از پرسپولیس وجود داشت که بتواند از گروهش صعود کند. سرخ‌پوشان در این جام بازی‌های قابل قبولی ارائه کرده بودند و متعاقباً نتیجه نمایش دلچسب، صعود از گروه خواهد بود.
وی ادامه داد: از اینجای رقابت‌ها به بعد رقبا در سطح بالاتری هستند ولی ظرفیتی که در تیم پرسپولیس دیده می‌شود برخلاف انتظار بسیاری از کارشناسان صعود از این مرحله خواهد بود. پرسپولیس به خودباوری رسیده و می‌تواند با ارائه بازی زیباتری نسبت به شارجه امارات از سد السد قطر بگذرد تا بتواند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.
پیشکسوت سرخابی خاطرنشان کرد: دیدار با السد قطعاً بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود ولی تغییر تاکتیک مناسبی که پرسپولیس در دیدار با شارجه داشت، منجر به این شد که سرخ‌پوشان به برتری پرگل دست پیدا کنند. این روند قطعاً در دیدار با السد که تیم خطرناکی است باید ادامه پیدا کند چرا که یحیی گل‌محمدی ترکیب ایده‌آل خود را پیدا کرده و من تمامی هواداران فوتبال ایران این اطمینان را می‌دهم که پرسپولیس ظرفیت و توانایی شکست السد را دارد و به هدف خود می‌رسد.
وی یادآور شد: در تیم السد بازیکنان خطرناکی چون بغداد بونجاح و اکرم عفیف حضور دارند که بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی باید بتوانند به خوبی این دو بازیکن را مهار کنند و با خارج کردن ستاره‌های السد از جریان مسابقه بر این تیم سوار شوند تا بتوانند درصد موفقیت خود را افزایش دهند. ضمن اینکه در خط حمله پرسپولیس بازیکنان نباید فرصت‌سوزی کنند و از موقعیت‌هایی که نصیبشان می‌شود به بهترین شکل استفاده کنند تا جواز صعود به مرحله بعدی صادر شود.
آشوبی در خصوص تقابل امروز استقلال با پاختاکور ازبکستان تصریح کرد: نماینده ازبکستان همیشه جزء تیم‌های خوب آسیا بوده است. استقلال کار سختی دارد ولی می‌تواند با ارائه بازی هدفمند به اشکال مختلف این حریف را تحت فشار قرار دهد. قطعاً عیار تیمی و فردی استقلالی‌ها امشب مشخص می‌شود؛ جایی که رقیب قدرت زیادی دارد و اگر آبی‌پوشان بازی بدون اشتباهی انجام دهند، قطعاً به پیروزی می‌رسند.
وی در خصوص احتمال برگزاری اولین دربی آسیایی سرخابی تأکید کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. هر دو نماینده ایران با شایستگی‌های زیادی از گروهشان صعود کردند. با توجه به ظرفیت و توانایی بالایی که پرسپولیس و استقلال دارند، امیدوارم با برنامه‌ریزی و کار هدفمند از سد رقبای خود بگذرند تا شاهد دربی ایرانی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید