160679

پرسپولیس ۳ - الشارجه صفر/ یک نیمه به سود پرسپولیس

سرخپوشان با برتری مقابل الشارجه به رختکن رفتند.

پرسپولیس در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف الشارجه امارات رفته و در حالی پا به این مسابقه گذاشته که برای صعود به دور حذفی رقابت‌ها به برتری و کسب هر 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد. سرخپوشان نیمه نخست بازی را با برتری ۳ بر صفر به پایان رساندند.
ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر
ترکیب الشارجه:
عادل الحوسنی، شاهین عبدالرحمن، سالم سلطان، خالد ابراهیم الضنحانی، علی محمد الضنحانی، خالد باوزیر، اوتابک شوکوروف، ماجد سرور، کایو لوکاس فرناندز، ایگور کرونادو، ولیتون موریاس
شرح گل:
(شجاع خلیل زاده در دقیقه 2) : احسان پهلوان با دریبل‌های ریز وارد محوطه جریمه شارجه امارات شد و ارسال پای چپ دقیقی از جناح چپ به مقابل تیرک دوم فرستاد تا شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه را باز کند.
حواشی مسابقه:
* یحیی گل محمدی و عبدالعزیز الیاسی سرمربی الشارجه پیش از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و لحظاتی به صحبت با هم پرداختند.
* ناظر بازی پیش از شروع بازی وسواس خاصی برای بررسی شماره پیراهن و کارت بازی بازیکنان داشت و در دو مرحله این موضوع را بررسی کرد.
* ژاوی هرناندز، سرمربی اسپانیایی السد قطر بعد از اتمام دیدار تیمش در استادیوم باقی مانده و از روی سکوها شاهد نمایش دو تیم پرسپولیس و الشارجه است.
* شجاع خلیل زاده در زمان عکس تیمی ابتدای بازی از بازیکنان خواست تا ژست جالبی بگیرند و به شکل باستانی کاران این تصویر ثبت شد.
* اعضای فنی و کادر تدارکات تیم که در سکوها حاضر شده اند، با تشویق جالب توجه خود به بازیکنان داخل زمین پرسپولیس روحیه می‌دهند تا خلا حضور هواداران کمتر به چشم بیاید.
* تمامی صندلی های نیمکت و سکوها بعد از بازی سپاهان کاملا ضدعفونی شد و در اختیار پرسپولیس و الشارجه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید