160671

فوتبالیست کنگانی به جوانان پرسپولیس پیوست

فوتبالیست کنگانی پس از حضور در تمرینات پرسپولیس تهران و جلب نظر کادر فنی این تیم، با انعقاد قراردادی به تیم جوانان این باشگاه پیوست.

ابراهیم پرهیزگار جوان کنگانی متولد و ساکن روستای پرک پس از حضور در تمرینات تیم جوانان پرسپولیس و از میان حدود ۵۰۰ نفر دیگر که برای انجام تست حضور داشتند، انتخاب شد.
باشگاه پرسپولیس از این میان با تعدادی از بازیکنانی که عملکرد بهتری داشتند، قرارداد امضا می‌کند تا در ادامه بتواند با پرورش این استعدادها، بازیکنان قدرتمندی را به لیگ برتر، تیم ملی و خارج از کشور معرفی کند. در این میان، ابراهیم پرهیزکار یکی از بازیکنانی بود که با عملکرد خوب خود، باشگاه پرسپولیس را برای انعقاد قرارداد با وی متقاعد کرد و نهایتا وی به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس پیوست.
پدر این فوتبالیست کنگانی افزود: از مسؤولین منطقه خودم، شورای پرک و شورای شهرستان کنگان، فرماندار شهرستان کنگان، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر درخواست دارم که در صورت امکان جهت تسهیل در شرایط کنونی ما کمک کنند. فرزند من با نام پرک، کنگان و استان بوشهر در بزرگ‌ترین باشگاه کشور حضور دارد.
وی گفت: دوست دارم فرزندم همانند ماهینی و طارمی و سایر بازیکنان موفق استان پیشرفت نماید و نام بزرگ استان بوشهر را در بالاترین سطح فوتبال ایران و ان شاءالله در آینده آسیا و… اعتلا بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید