160644

واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس

معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود.

جمشید تقی‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید روححیان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به خدمات دولت در حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: در سال ۹۲ ما ۲۲ هزار اماکن ورزشی در کشور داشتیم که امسال این اماکن به ۶۱ هزار مورد رسیده است.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه ورزش و جوانان افزود: توجه دولت به حوزه ورزش بسیار نگاه مثبتی بوده و در یک سال گذشته ۱۱ مدیرکل با میانگین سنی ۴۰ سال در استان‌ها منصوب شده که نشان از جوانگرایی دولت دارد.
معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینگان مجلس در حوزه ورزش گفت: در این زمینه لایحه شرح وظایف ورزش بعد از ۵۱ سال مصوب شد که در حال حاضر به شورای نگهبان رفته که قدم مبارکی برای توسعه ورزش است.
وی با اشاره به اینکه مقدمات لایحه نظام باشگاه‌داری کشور نیز فراهم شده است افزود: اگر ورزش به بخش خصوصی واگذار شود شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این حوزه خواهیم بود.
تقی‌زاده با اشاره به اینکه به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت فرهنگی پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود گفت: در این زمینه نیز مقدمات واگذاری این دو شرکت فراهم شده و با مشارکت مردمی می‌توانیم گام‌های موفق‌تری در حوزه ورزش برداریم.
وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این بیانیه امیدبخش در واقع چراغ راهی برای توسعه و حضور جوانان در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه ورزش است و باید با مدیریت جهادی و استفاده از استعدادهای جانان برای توسعه انقلاب گام برداریم.
در حال حاضر ۳۵ هزار سمن در کشور داریم
معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان در ادامه استفاده از سمن ها را در حوزهای مختلف گام مهمی برای پیشرفت دانست و افزود: در حال حاضر ۳۵ هزار سمن در کشور داریم که امیدواریم شاهد روند تکمیل و توسعه سمن‌ها در بخش‌های دیگر باشیم.
وی همچنین کارکرد ورزش را ایجاد نشاط و شادابی و روحیه در جوانان برشمرد و گفت: امیدواریم در راستای جذب اعتبارات بیشتر برای حوزه ورزش نمایندگان مجلس نگاه ویژه‌تری را به این حوزه داشته باشند.
استاندار همدان نیز با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان همدان گفت: در این زمینه شهرستان ملایر در حوزه ورزش سرآمد است و افتخارات ورزشی شهرستان در زمینه کشتی در میدان بین‌المللی و ملی گواه این امر است.
سید سعید شاهرخی با بیان اینکه ملایر یک شهرستان فوق‌العاده در همه زمینه‌هاست افزود: باید از همه ظرفیتها برای توسعه این شهرستان استفاده شود.
وی با بیان اینکه افتتاح این ورزشگاه می‌تواند زمینه موفقیت بیشتر جوانان ملایر در حوزه‌های ورزشی را فراهم کند گفت: امیدواریم با افتتاح این ورزشگاه و حمایت مسئولان این شهرستان بتوانیم تیم لیگ ۲ را در فصل آینده برای ملایر داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید