160642

یحیی نمی‌خواهد از استقلال جا بماند

سرمربی پرسپولیس که بعد از شکست در دربی تحت فشار انتقادات قرار داشت، اکنون نمی‌خواهد با حذف زودهنگام تیمش بار دیگر شرایط علیه او شود.

در شرایطی که تا پیش از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، شانس پرسپولیس برای صعود بیش از دیگر نمایندگان ایران بود، با شکست این تیم مقابل الدحیل معادلات کاملا علیه شاگردان یحیی گل محمدی شد. اکنون نیز با صعود تیم استقلال بعد از برتری مقابل الاتحاد عربستان، فشار روی پرسپولیس بیشتر از گذشته است.

یحیی گل محمدی که توانسته با اقتدار تیمش را به عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر برساند، در ادامه در دربی مغلوب حریف دیرینه شد و دستش از جام حذفی و تکرار دبل قهرمانی کوتاه ماند. اکنون با صعود استقلال به مرحله بعدی، فشارها روی یحیی گل محمدی بیشتر نیز شده و او البته امیدوار است تیمش با برتری در دیدار حساس امشب مقابل الشارجه امارات، با دستیابی به امتیاز صعود، شرایط را به سود خود و تیمش کند. او که فرصت کمی برای ریکاوری شاگردانش داشته، در بازی امشب با ایجاد چند تغییر و فضای تهاجمی تر برای تیمش، امیدوار است شاگردانش از فرصت های موجود به بهترین شکل سود برده و در نهایت راهی مرحله بعدی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید