160398

قیمت طلا امروز ۲ مهر ۹۹

به توجه به نوسانات شدید قیمت طلا در روز‌های اخیر و حتی می‌توان گفت فصل گذشته و شوکه شدن از این همه افزایش قیمت و نوسان امروز قیمت این فلز گرانبها دوباره دستخوش تغییراتی بود و امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ قیمت طلا نسبت به روز گذشته تا این لحظه افزایش داشته است. در ادامه این خبر علاوه بر مروری بر قیمت طلا در روز گذشته قیمت طلا را در امروز چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ که اولین روز فصل پاییز می‌باشد را نیز می‌آوریم.
روز گذشته قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۲۱۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.
فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روز‌های اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز‌ می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.
در بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا امروز به ۱۹۱۴ دلار و ۳۴ سنت رسید که این رقم نسبت به روز گذشته حدود ۳۵ دلار در هر اونس کاهش داشته است. افزایش ارزش دلار به بالاترین رقم در حدود ۶ هفته اخیر عامل افت شدید قیمت طلا در معاملات بازار‌های جهانی بوده است.
قیمت طلا امروز ۲ مهر ۹۹
تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۴۸%) ۶۰۰,۰۰۰ ۱۲۵,۷۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(-۰.۰۲%) -۲۰,۰۰۰ ۱۳۲,۰۹۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۲.۴۲%) ۵۰۰,۰۰۰ ۲۰,۷۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۰۴%) -۵,۰۰۰ ۱۲,۳۵۶,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۰۴%) -۷,۰۰۰ ۱۶,۴۷۴,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۴%) ۲۰,۰۰۰ ۵۳,۵۴۰,۰۰۰ مثقال طلا
(۰.۰۵%) ۱۰۰ ۱,۸۸۷.۸۸ انس طلادلار

دیدگاهتان را بنویسید