160044

متن‌پیام مدیرعامل گروه فولادمبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس

کارکنان شریف و تلاشگر گروه فولاد مبارکه، رزمندگان جنگ اقتصادی کنونی

دنیای معدن -ملت بزرگ و شریف ایران در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی همواره شاهد مجاهدت صادقانۀ غیورمردانی بزرگ در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور، به‌خصوص جبهۀ صنعت بودند که در حساس‌ترین شرایط، شایسته‌ترین خدمات را به انقلاب و وطن عزیزمان ارائه کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و شریف ایران در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی همواره شاهد مجاهدت صادقانۀ غیورمردانی بزرگ در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور، به‌خصوص جبهۀ صنعت بودند که در حساس‌ترین شرایط، شایسته‌ترین خدمات را به انقلاب و وطن عزیزمان ارائه کردند.
فولاد مبارکه خود مولود انقلاب اسلامی است و در بحبوحۀ جنگ و شرایط خاص اقتصادی ناشی از آن، با درایت مسئولین وقت ساخته شد و با اهدای ۱۹ شهید و مشارکت کارکنان خود در جبهه‌های حق علیه باطل، همواره تلاش کرده در عرصه‌های حساس کشور نقش‌آفرینی کند و دین خود را به انقلاب و مردم شهیدپرور ادا نماید.
مقام معظم رهبری با نگاهی دقیق تأکید دارند که دشمن همواره با اقتدار جمهوری اسلامی و عناصر گوناگون قدرت آن مخالف است و ما باید سعی کنیم عناصر قدرت را در میهن اسلامی افزایش دهیم. دشمنان پس از انقلاب با روش‌های گوناگون همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، استقلال، شرافت و کرامت این ملت آزاده را مورد هجوم قرار داده‌اند.
در حال حاضر، فولاد مبارکه با حضور فعال و مؤثر در خط مقدم جنگ اقتصادی، در رأس صنایع راهبردی تحریم‌شده توسط آمریکای جنایتکار قرار گرفته، اما کارکنان این قطب مهم صنعتی ایران اسلامی با تلاش مثال‌زدنی به جهانیان ثابت خواهند کرد که تحریم‌ها ما را وابسته نخواهد کرد و استوار و مقاوم در اقتصاد و صنعت رو به جلو حرکت خواهیم کرد.
همگونی روند تحریم‌های نظامی و اقتصادی از ابتدای انقلاب اسلامی و خودکفایی در صنایع نظامی الگوی بسیار واضحی برای نشان دادن راه پیش‌روی توسعۀ صنعتی و اقتصادی است.
رهایی از اقتصاد نفتی که از ارکان اقتصاد مقاومتی است مهم‌ترین راهبرد ممکن برای آیندۀ اقتصاد کشور محسوب می‌شود و درصورتی‌که ما مسئولان هوشیارانه عمل کنیم، با همراهی همرزمان در جنگ اقتصادی، یعنی صنعتگرانی که آمادۀ ایجاد انقلاب در اقتصاد کشورند، می‌توانیم تمامی این تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل کنیم و اقتصاد کشور را از اتکا به نفت نجات دهیم.
این‌جانب آرزومندم کارکنان شریف و تلاشگر گروه فولاد مبارکه، که در واقع رزمندگان جنگ اقتصادی کنونی به شمار می‌روند، به برکت میزبانی از پیکر دو شهید گمنام گران‌قدر جنگ تحمیلی در این مجموعه، با حضور قدرتمند در عرصۀ تولید کشور، همچون هشت سال دفاع مقدس با اتحاد، حضور، صبر، استقامت و با کار سخت، همراه با دیگر فعالان عرصۀ تولید، اقتصاد داخلی را تقویت کنند و تحقق‌بخش اهداف مقدس و والای انقلاب اسلامی باشند.
حمیدرضا عظیمیان
مدیر عامل فولاد مبارکه

دیدگاهتان را بنویسید