159940

از مخالفت فدراسیون فوتبال آسیا با تعویق بازی الهلال تا مصاف سرخابی ها با حریفان آسیایی

کنفدارسیون فوتبال آسیا پیشنهاد الهلال عربستان برای تعویق دیدار برابر شهر خودرو را رد کرد. باشگاه الهلال با توجه به ابتلای ۱۵ بازیکن این تیم به ویروس کرونا پیشنهاد تعویق دیدار برابر شهر خودرو را در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت. AFC به باشگاه الهلال هشدار دارد که بازی نکردن این تیم برابر شهرخودرو به منزله انصراف این تیم از لیگ قهرمانان خواهد بود.

پاگشای استقلال در آسیا
تیم استقلال امشب ساعت ۲۲ به مصاف الشرطه می رود. استقلال برای صعود از گروه خود، نیاز به برتری برابر الشرطه دارد. آبی‌ها با یک امتیاز در رده سوم جدول سه تیمی گروه A قرار دارند و برای هم‌امتیاز شدن با نماینده عراق، مجبور به برد این تیم هستند. نماینده عراق در ۵ بازی اخیر خود، ۲برد، ۲ تساوی و تنها یک باخت کسب کرده است.
یحیی: از بردن خسته نمی شویم
پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، در پنجمین مصاف خود در این مرحله باید برابر الدحیل قطر قرار گیرد. یحیی گل محمدی سرمربی این تیم گفت: بازیکنان از بازی و بردن خسته نشدند و هدف بزرگی را دنبال می کنند که شادی هواداران است و امیدوارم مثل دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم.
رضاییان پس از ۳ سال و ۶ ماه مقابل پرسپولیس
چاقو علیه دسته!
تقابل رامین رضاییان با پرسپولیس یکی از اتفاق‌های جذاب این فصل لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبالدوستان ایرانی است. بازیکنی که همواره از علاقه به تیم سابقش حرف زده ولی حالا باید رودرروی سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد. این بازیکن ساروی از لیگ نهم تا دوازدهم ۴ فصل برای صبای قم بازی کرد و پس از دو فصل حضور در راه‌آهن، در ابتدای لیگ پانزدهم با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست و اولین گل خود برای سرخپوشان پایتخت را در پیروزی ۲-۰ مقابل سیاه‌جامگان به ثمر رساند. او در آن فصل ۲۸ بازی در لیگ و ۲ بازی هم در جام حذفی انجام داد و ۵ گل برای قرمزها زد که یکی از آنها در دربی ۴-۲ مقابل استقلال بود. رامین با این تیم به نایب قهرمانی لیگ رسید ولی در تیر ۹۵ با اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، آن را به صورت یکطرفه فسخ کرد و به همراه مهدی طارمی به ریزه‌اسپور ترکیه پیوست اما پس از مدت کوتاهی پشیمان شدند و به پرسپولیس بازگشتند ولی رابطه رامین و برانکو دیگر مانند سابق نشد. او در بازگشت و در لیگ شانزدهم نیمکت‌نشین شد و در ۱۲ بازی به میدان رفت و ۴ گل به ثمر رساند. با این حال رضاییان ۸ اسفند ۹۵ در پی درگیری لفظی با علی علیپور پیش از بازی حساس سرخپوشان برابر الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس اخراج شد و پروفسور هم هرگز راضی به بازگشت او نشد تا قهرمانی در لیگ شانزدهم را هم با سرخ‌ها تجربه نکند. رضاییان در ادامه با یک قرارداد ۲ ساله به اوستنده بلژیک پیوست و در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ برای این تیم به میدان رفت و اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند. او در این تیم ۲۵ بازی انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند. این بازیکن که یکی از مدافعان اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود و ۴۵ بازی ملی در کارنامه خود دارد، ۱۴ آبان ۹۷ با قراردادی یک‌ساله به الشحانیه قطر پیوست و فصل قبل هم در این تیم حضور داشت. رامین که در این ۲ فصل ۳۳ بازی انجام داده و در مجموع ۱۷ گل زده، فصل گذشته ۱۳ گل برای الشحانیه به ثمر رساند و در کنار بغداد بونجاح ستاره السد قطر در رده دوم برترین گلزنان لیگ ستارگان ایستاد. این مدافع ۳۰ ساله اول شهریور با قراردادی دو ساله به الدحیل پیوست و ۲۵ شهریور در بازی مقابل الشارجه روی یک ضربه ایستگاهی برای الدحیل گلزنی کرد.
رضاییان حالا پس از ۳ سال و ۶ ماه و ۲۳ روز باید مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد و باید دید برابر پرسپولیس می‌درخشد و این بار چاقو دسته خود را می‌برد؟

دیدگاهتان را بنویسید