159927

آشنایی با حریف استقلال/ بدون خارجی و وابسته به ملی‌پوشان پرتعداد!


تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر باید به مصاف الشرطه عراق برود. سومین بازی استقلال که برایش حکم مرگ و زندگی را دارد.

این ۲ تیم در بازی رفت که ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ برگزار شد با ۲ سرمربی دیگر به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا استقلال با گل به خودی حسین خادم جابر یک بر صفر پیش افتاد اما در دقیقه ۴۸ علی فایز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و بازی با همان نتیجه به اتمام رسید.

استقلال بعد از آن با نتیجه ۲ بر یک به الاهلی عربستان باخت و تیم الشرطه یک بار با نتیجه یک بر صفر با گل دیرهنگام «مارکو مارین» مغلوب تیم عربستانی شد اما در دیدار برگشت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. سعد ناطق در دقیقه ۱۴ و مازن فیاض در دقیقه ۶۵ گلزنان الشرطه بودند و در سوی مقابل محمد المجهد تک گل الاهلی را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند. این یعنی تیم عراقی در هیچ یک از سه بازی ثبت شده‌اش نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

اگر نگاهی به لیست تیم الشرطه بیندازیم این تیم بازیکن خارجی دارد. اوساگونایی هم که به عنوان بازیکن آزاد خریدند اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. با این وجود این تیم یکی از ارکان تیم ملی عراق هست و حدودا هشت ملی‌پوش دارد.

اسامی این هشت نفر به قرار زیر است:
محمد حامد(دروازه‌بان)، سعد ناطق(مدافع)، علی فایز(مدافع)، علی مهاوی(مدافع)، مازن فیاض(هافبک)، محمد قاسم مجید(هافبک)، محمد مزهر(هافبک)، احمد جلال(هافبک)

تا به حال هر سه گل تیم الشرطه در این جام توسط همین بازیکنان ملی‌پوش زده شده است. باید دید مجید نامجو مطلق و شاگردانش مقابل قهرمان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ عراق چه عملکردی خواهند داشت.

استقلال با برد مقابل حریف خود قطعی صعود می‌کند. شکست آبی‌پوشان تهرانی همه چیز را تمام خواهد کرد و این تیم حذف می‌شود و نتیجه مساوی همه چیز را به بازی آخر استقلال برابر الاهلی می‌کشاند.

دیدگاهتان را بنویسید