159924

نوری همچنان تنها گزینه سرمربیگری استقلال/ سعادتمند باز هم باعث حذف تیمش می‌شود؟!

مدیریت باشگاه استقلال که چند هفته پیش با مطرح کردن نام آندرآ استراماچونی قبل از فینال جام حذفی تمرکز سرمربی و شاگردانش را برهم زد تا به نوعی مسبب اصلی حذف آبی‌پوشان از این جام شود هم اکنون در حال تکرار اشتباه خود است.

سعادتمند این‌روز‌ها سخت درگیر مذاکره با الکس نوری برای هدایت آبی‌پوشان است در حالی که کادرفنی این تیم تلاش زیادی می‌کنند تا تمرکز تیم‌شان را روی بازی‌های حساسی که در پیش دارند، قرار دهند.

اینکه چرا سعادتمند این مقطع را برای مذاکرات نهایی با نوری انتخاب کرده مشخص نیست. هر چند از مدیری مثل او که قبل از دربی نیمه نهایی راهی ایتالیا می‌شود بهتر از این نمی‌شود توقع داشت. شاید بتوان گفت در آن مقطع هدف سعادتمند بیشتر عدم موفقیت فرهاد مجیدی بود تا مسئله دیگری اما الان او چه هدفی دنبال می‌کند را فقط خودش پاسخ آن را می‌داند!

چه بهتر بود مدیریت باشگاه استقلال حداقل یک هفته پیش سرمربی تیمش را مشخص می‌کرد و مربی جدید اگر نمی‌خواست در لیگ قهرمانان روی نیمکت ‌ابی‌پوشان بنشیند حداقل از روی سکوها بازی‌ها را زیر نظر می‌گرفت تا شناخت بیشتری از آبی‌پوشان پیدا کند. اینطوری شاگردان نامجو مطلق هم انگیزه بیشتری برای نشان دادن خود به سرمربی جدید پیدا می‌کردند.

در حال حاضر که بازی‌های استقلال آغاز شده و مدام در خبرها می‌آید که نوری با استقلال به توافق رسید یا مذاکراتش به بن بست خورد، فقط تمرکز آبی‌وشان را برهم می‌زند و سودی برای این تیم ندارد.

البته باشگاه استقلال در بیانیه‌ای این مذاکرات را تکذیب کرده و رسانه‌ها را متهم به حاشیه‌سازی قبل از بازی حساس ‌آبی‌پوشان مقابل حریفان آسیایی‌اش کرده است غافل از اینکه رسانه‌ها کاملا در جریان مذاکرات این‌روزهای سعادتمند با الکس نوری و پدرش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید