158880

در بازدید از کارخانه و معدن طلای هیرد مطرح شد: تقدیر رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی از پیشرفت طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد

دنیای معدن -روز گذشته سید مسلم مظهری، رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی به همراه سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان از طرح احداث واحد فرآوری و معدن طلای هیرد بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدنبه نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط ایمپاسکو در خراسان جنوبی گفت: نظم ساختاری موجود در این شرکت مثال زدنی است و به طور حتم روحیه جهادی مدیریت و کارکنان این مجتمع سبب شده با وجود موانع و مشکلات موجود به پیشرفت مورد انتظار در این پروژه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین پیشرفت قابل قبول طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد، نشان دهنده عزم جدی و انگیزه شرکت برای انجام فعالیت های تولیدی و ایجاد ارزش افزوده مواد معدنی در استان می باشد.

مظهری برای رفع مشکلات پیش روی طرح از طریق مبادی قانونی قول مساعد داد و گفت: در مواردی نیز که ابهام قانونی وجود دارد، آمادگی داریم از طریق شورای دستگاه های نظارتی مشکلات پیش روی پروژه را برطرف کنیم و این پیگیری ها تا زمان حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: ما در سازمان بازرسی خراسان جنوبی در زمینه مشاوره های فنی، حقوقی و پشتیبانی های قانونی می توانیم به عنوان عضو افتخاری در کنار شرکت تهیه و تولید مواد معدنی باشیم.

رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی در خصوص تأمین آب کارخانه هیرد نیز گفت: این مشکل از طریق شورای دستگاه های نظارتی پیگیری و در این خصوص جلسه ای با حضور دستگاه های ذی ربط برگزار می شود.

علیرضا جلالیان؛ مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی نیز در این بازدید گزارشی از میزان پیشرفت و موانع پیش روی طرح ارائه و اظهار داشت: در حال حاضر نبود زیرساخت ها بخصوص تأمین آب کارخانه هیرد یکی از مهمترین مشکلات پیش روی طرح بوده که نیاز به حمایت سازمان بازرسی دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور و بازدید سازمان بازرسی از طرح فرآوری طلای هیرد، اظهار داشت: بازدید میدانی و انگیزه کمک دستگاه های نظارتی مایه دلگرمی است و امیدواریم با کمک شما و سایر دستگاه ها بتوانیم راه اندازی این پروژه را سرعت ببخشیم.

همچنین در این بازدید مدیر پروژه احداث طرح فرآوری طلای هیرد ( شرکت آبادراهان پارس) ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه، موانع و مشکلات پیش روی این طرح را تشریح کرد و رئیس سازمان بازرسی استان نیز برای رفع این موانع قول مساعد داد.

گفتنی است؛ در ادامه این بازدید رئیس سازمان بازرسی استان از عملیات اکتشافات تکمیلی در تارگت ۱ معدن طلای هیرد بازدید و از نحوه مدیریت، کارشناسان مجرب و روحیه جهادی کارکنان این مجتمع تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید