157622

دادستان راور: معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است/برخورد دستگاه قضا با مقصران احتمالی حادثه

دنیای معدن -دادستان شهرستان راور گفت: معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است و چنانچه قصوری در این حادثه رخ داده باشد برخورد قضایی انجام می شود.

ابوالفضل فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به وقوع حادثه ریزش در معدن تونل شماره 2 معدن ذغال سنگ هجدک شهرستان راور در استان کرمان اظهار داشت: از لحظات اولیه وقوع حادثه فرمانداری و دادستانی در محل حادثه حضور داشته و دستورات لازم صادر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه 4 نفر جانباخته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شده است گفت: تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

4 معدنکار در حادثه ریزش معدن ذغال سنگ هجدک کرمان جان باختند/ علت حادثه در دست بررسیاسامی جان باختگان حادثه معدن هجدک کرمان اعلام شدکرمان| اطلاعات اولیه در ارتباط با ریزش معدن هجدک؛ 1 نفر کشته و 3 نفر مفقود شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه تحقیقات اولیه در حال انجام است افزود: علت حادثه ریزش معدن ذغال سنگ هجدک توسط بازرسان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی معدن ذغال سنگ هجدک تعطیل است بیان کرد: چنانچه قصوری در این حادثه رخ داده باشد و بازرسان اداره کل کار اعلام کنند که تخلفی انجام شده برخورد قضایی با عوامل آن انجام می شود.

به گزارش تسنیم با تلاش چند ساعته نیروهای امداد و نجات اجساد این حادثه از معدن ذغال سنگ هجدک خارج شدند که یکی از جانباختگان این حادثه مسئول ایمنی آن قسمت بوده است.

لازم به ذکر است حال عمومی عبدالله جباری تنها مصدوم حادثه ریزش معدن هجدک مساعد است.

دیدگاهتان را بنویسید