153818

هیچ‌کس دشمن مجیدی نیست/ پاسخ پرویز برومند را هواداران می‌دهند!

محمد نوری، پیشکسوت استقلال، درباره ارزیابی خود از آخرین وضعیت آبی‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم بعد از آمدن مجیدی چند هفته‌ای تیم شرایط روحی خوبی نداشت. به هر حال مجیدی تیمی را تحویل گرفته بوده که استراماچونی آن را بسته بود به هر جهت به زمان احتیاج داشت که بتواند سیستم خود را در تیم پیاده کند. به نظرم در این چند بازی اخیر مجیدی نتایج بدی نگرفت با توجه به اینکه یک تعداد بازیکن مصدوم هم داشت. هر چند در این مدت روند خوبی را استقلال با مجیدی طی کرده اما فشار همچنان رویش زیاد است.

او ادامه داد: به نظر من مجیدی تمام نگاه و توانش را باید برای جام حذفی بگذارد. چون اگر در جام حذفی قهرمان شود می‌رود لیگ قهرمانان آسیا و به هر حال شرایط خیلی خوبی است. ناکامی در لیگ هم فکر می‌کنم به این دلیل بود که مجیدی یک مقدار دیر شرایط آرمانی را به دست آورد اما در مجموعه تیمش در حال حاضر در رده دوم قرار دارد.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سرمربی آبی‌پوشان گفت: ما یک مقدار غریب نواز و غریب پسند هم هستیم. استراماچونی چون یک مربی خارجی بود خیلی مورد هجمه قرار نگرفت با اینکه حتی در ۶، ۷ بازی اول اصلا نتایج خوبی را کسب نمی‌کرد. اما کم کم بهتر شد و بالاخره روند بازی‌های خوب استراماچونی پدیدار شد و توانست روند خود را ادامه دهد و استقلال به تیمی تبدیل شد که هوادار راحت در استادیوم می‌نشست و بازی را نگاه می‌کرد چون خاطر جمع بود تیم راحت بازی می‌کند و بازی را هم می‌برد. مجیدی تیمی را از استراماچونی تحویل گرفت که همه انتظار داشتند آن تیم روند خوبی را ادامه دهد، اما مجیدی مربی جوانی است که باید فرصت بدهیم کارش را انجام بدهد. باید به او کمک شود اما من چند مصاحبه‌ای هم که در این چند هفته داشتم گفتم مجیدی باید یک مقداری مشورت از بزرگترها و پیشکسوت‌ها بگیرد. هیچ‌کس دشمنش نیست و هیچ‌کس دوست ندارد او نتیجه نگیرد. به خدا همه دوست دارند استقلال با مجیدی نتیجه بگیرد و اگر یک مقدار با پیشکسوتان و بزرگترها تعامل کند و مشورت بگیرد، قطعا موفق‌تر خواهد بود.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید استقلال با این شرایط فصل آینده جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود؟ گفت: استقلال بازیکنان و مهره‌های خیلی خوبی دارد و تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها در تیم هستند. الان استقلال یکی از بهترین خطوط حمله‌ ایران را دارد و در هر بازی گل می‌زند در هر بازی آقای گل در تیم استقلال است و از نظر تفاضل گل من فکر می‌کنم بهترین تیم است. بازیکنان خیلی خوبی دارد و اگر همین بازیکنان را حفظ کنند و یکی، دو بازیکن هم اضافه شوند من فکر می‌کنم فصل بعد هم بتواند مدعی باشد و حتی قهرمانی را کسب کند.

او در واکنش به صحبت‌های پرویز برومند گفت: من کجای این تاریخم؟ همه می‌دانند، هواداران هم می‌دانند و رزومه‌ام هم مشخص است. من قبل از برومند در استقلال بودم حالا یکسری چیزها را نمی‌خواهم بگویم و قضاوت را به عهده هواداران می‌گذارم چون هواداران خودشان قضاوت می‌کنند. هواداران خوب می‌دانند چه کسی به استقلال تعصب داشته و چه کسی نداشته. من الان از خودم تعریف کنم خوب نیست. من وارد ورزشگاه می‌شدم ۵۰ هزار نفر می‌گفتند نوری باتعصب؛ اصلا لقبم بود. به هر حال هوادار و مردم این قضاوت را می‌کنند چون قاضی‌های خوبی هستند.

پیشکسوت آبی‌پوشان افزود: من آدمی هستم که اگر مصاحبه و انتقاد هم کنم، انتقاد سازنده است نه انتقادی که به تیم لطمه بزند. برای ما فقط استقلال مهم است و امیدوارم تیم موفق باشد. هر کسی که سرمربی و کادر فنی باشد ما حمایت می‌کنیم چون دوست داریم استقلال موفق شود. الان هم می‌گویم تیم استقلال روند خوبی دارد ولی شادابی سابقش را از دست داده که باید همه تلاش کنیم دوباره آن نشاط و شادابی به تیم برگردد.

مدافع اسبق استقلال در پایان درخصوص خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: خدا کند چنین چیزی اتفاق بیفتد. ما که سالیان سال است انتظار می‌کشیم. خیلی هم وعده و وعید دادند هر سال. من خیلی خوشحال هستم و استقبال می‌کنم که ان‌شاءالله این کار انجام شود چون این دو باشگاه متعلق به مردم و هواداران و پیشکسوتان است. به نظر من سهام‌شان باید برای همین مردم و پیشکسوتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید