153256

مدافع مورد علاقه یحیی از پرسپولیس دور شد

مدافع مورد علاقه یحیی به رقم قرار گرفتن در لیست فروش اما انتخابی به جز پرسپولیس خواهد داشت.

چندی پیش خبر پیشنهاد یک تیم چینی به مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی کشورمان مطرح شده بود. بازیکنی که پیش از این هم سابقه حضور در لیگ این کشور را دارد. پیشنهادی که حالا با توجه به جدایی نزدیک مدافع تیم ملی کشورمان از العربی جدی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

روزنامه استادالدوحه قطر خبر از جدایی قطعی پورعلی گنجی از این تیم در فصل پیش رو داده و مقصد او را هم لیگ چین معرفی کرده است.

به نوشته این روزنامه این مدافع ایرانی در دو فصل حضورش در این تیم نتوانست توقعات را برآورده کند و حالا این تیم قطری به دنبال جانشینی برای پورعلی گنجی است.

از پورعلی گنجی به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای جایگزینی سیدجلال حسینی هم نام برده می‌شد. با توجه به اینکه کاپیتان پرسپولیس به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود از پورعلی‌گنجی که پیش از این خبرهایی مبنی بر علاقه او برای پیوستن به پرسپولیس منتشر شده بود به عنوان مدافع مورد علاقه یحیی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نام برده می‌شد.

دیدار اخیر یحیی و پورعلی‌گنجی هم به این شایعه دامن زده بود. با این حال به نظر می‌رسد مدافع تیم ملی کشورمان تا زمانی که در خارج از ایران پیشنهادات مالی جذابتری دارد به حضور در لیگ برتر ایران نمی‌اندیشد و احتمالا به این زودی های شاهد حضور او در لیگ ایران نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید