153253

در اوضاع آشفته باشگاه پرطرفدار؛ یک «دلال» همه کاره پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

در یک اقدام عجیب یک «دلال» همه کاره پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی شده است.

این روز‌ها در باشگاه پرسپولیس اتفاقات عجیب و غریب کم رخ نمی‌دهد. سرپرست مدیرعاملی این باشگاه سخت درگیری پرونده‌های شکایتی است و شرایط را آنقدر پیچیده دیده که حتی احتمال کناره‌گیری‌اش وجود دارد.

از طرفی تعدادی از بازیکنان اصلی سرخپوشان هم که از سال‌های قبل جریمه‌هایی به خاطر تخلفات‌شان برای آنها در نظر گرفته شده، در سو‌ء استفاده از پوکر تیم‌شان در قهرمانی از مدیریت باشگاه خود خواسته‌اند تحت هر شرایطی آن جریمه‌ها را بخشیده و پول‌شان را پرداخت کند. این در حالی است که آنها تقریبا ۸۵درصد پول قرار‌داد این فصل خود را دریافت کرده‌اند.

اما در این میان یک دلال که واسطه اصلی انتقال یحیی گل‌محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس بود این روز‌ها خودش را همه کاره نقل و انتقالات این باشگاه معرفی می‌کند. در حقیقت لیست خرید گل‌محمدی در دست این آقای دلال است و او در تماس با این نفرات اعلام می‌‌کند که باید از طریق او سرخپوش شوند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بوده و هست اما خودش را از این قضیه به طور کل کنار کشیده است. هر چند که او خوب می‌داند که چه کسی در تیم اختیار کامل را به این دلال داده است.

البته این مسئله چندان عجیب نیست چرا که آقای دلال در تیم‌های قبل گل‌محمدی هم همین مسئولیت را برعهده داشت. اما موضوع اینجاست که شرایط پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق دارد و اگر قرار باشد یک دلال خاص تیم فصل آینده قهرمان چهار دوره لیگ را ببندد باید فاتحه این تیم را خواند.

در هر صورت اوضاع نابسامان بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث شده که یک دلال خاص ماموریت بستن تیم یحیی را برعهده بگیرد و باید دید وضعیت سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی به چه شکل خواهد بود. انتظار می‌رود سازمان بازرسی کشور خیلی زود به این موضوع ورود کرده جلوی یکسری اتفاقات را در این باشگاه دولتی بگیرد.

آنچه مشخص است رمز موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر حفظ نفراتش بوده و این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نهایتا دو سه خرید داشته است اما به نظر می‌آید شرایط در حال حاضر فرق کرده و اولویت در این تیم مسائل دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید