153234

مشکل بزرگ استقلال و فرهاد ادامه دارد …

استقلال امشب در دیداری حساس و نفس گیر در تهران به مصاف سپاهان می رود.

تقابل استقلال - سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی امشب برگزار می شود که دو تیم ۹ روز پیش در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک دیدار هیجان انگیز را به نمایش گذاشتند و برنده آن دیدار استقلال بود.

آبی ها در آن بازی از نظر تعداد بازیکن شرایط خوبی را داشتند بعد از مدت ها توانستند با اکثر نفرات پای به میدان به بگذارند.

حالا در آستانه بازی امشب و بعد از تساوی پنجشنبه شب شهرخودرو - استقلال؛ آبی های تهرانی بازهم با لشگر از بازیکن مصدوم مواجه هستند.

ارسلان مطهری در بازی با شهرخودرو در دقیقه ۴۶ وارد زمین شد در دقیقه ۵۵گل زد و در دقیقه۶۲ از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

فرشید اسماعیلی هم در دقیقه۷۱ به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از زمین مسابقه خارج شد.

شوک بزرگ به استقلال در آستانه بازی با سپاهان خبرمصدومیت شیخ دیاباته از ناحیه کشاله ران بود که بازی امشب را از دست داد.

استقلال علاوه بر ۳ بازیکنی که از آنها نام بردیم، علی دشتی را هم در بازی با سپاهان و شهرخودرو در اختیار نداشته و هنوز مشخص نیست به بازی امشب استقلال و سپاهان در جام حذفی می رسد یا خیر.

مرتضی تبریزی و رضا آذری دیگر بازیکنان استقلال هستند که در چند ماه گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شده اند.

کاوه ستوده پزشک تیم استقلا‌ل بعد از مصدومیت تعدادی از بازیکنان استقلال در شروع مجدد تمرینات بعد از همه گیری ویروس کرونا در گفتگویی اعلام کرد:

به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی

یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیت‌ها طراحی و اجرا شود.

این صحبت های ستوده باعث واکنش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد و او در مورد علی ربانی نوشت: ربانی علمی‌ترین و باسوادترین مربی بدنسازی است که در طول دوران حرفه‌ای ورزشی‌ام دیده‌ام.

حالا بعد از گذشت حدود ۵۰ روز از این ماجرا استقلال همچنان مصدوم می دهد که اغلب مصدومیت ها از ناحیه همسترینگ است. مصدومیت هایی که در آستانه یکی از حساس ترین بازی های استقلال در جام حذفی برابر سپاهان بسیار نگران کننده به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید