153232

خط حمله سپاهان بسیار قدرتمند است/ برایم سربلندی استقلال مهم است، نه شخص!

پیشکسوت استقلال گفت: خط حمله سپاهان بسیار قدرتمند است. کی‌روش استنلی بازیکن سرزن و فرصت طلبی است. محبی نیز بازیکن جوانی است و می‌تواند خطر ساز شود. در بازی امشب خط دفاعی استقلال باید هوشیار باشند.

محمد نوری رابطه با دیدار امشب دوشنبه _۲۰ مردادماه _ استقلال برابر سپاهان در یک چهار نهایی جام حذفی، اظهار کرد: بازی خیلی سختی است. فکر می‌کنم مصدومیت سه بازیکنان کلیدی استقلال یعنی شیخ دیاباته، مطهری و فرشید اسماعیلی که در بازی امشب حضور ندارند، لطمه بزرگی را به تیم استقلال وارد کند. امیدوارم افراد جایگزین بتوانند خلأ نبود نفرات کلیدی را در دیدار امشب جبران کنند و شاهد بازی خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم زیبا اما همراه با سختی خواهد بود، اضافه کرد: این دیدار برای استقلال خیلی مهم است و از سوی دیگر سپاهان شانسی برای کسب سهمیه در لیگ ندارد، تمام تلاش خود را در جام حذفی به کار می‌گیرد تا بتواند از این طریق برای خود سهمیه آسیا را به دست آورد.

استقلال باید مدافع مطمئنی مثل منتظری را جذب کند

پیشکسوت استقلال در خصوص ضعف خط دفاعی این تیم در هفته‌های اخیر، خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده هستند و خستگی کاملاً در ساق پا بازیکنان قابل مشاهده است. فکر می‌کنم خط دفاع استقلال باید هماهنگی لازم را داشته باشد. چند بازی بیشتر از لیگ و جام حذفی باقی نمانده، اگر استقلال بتواند برای رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، بازیکنی در خط دفاع مثل پژمان منتظری با تجربه را جذب کند، او بتواند خط دفاع و ساختار تیم فوتبال استقلال را مدیریت کند.

وی افزود: به هر حال بازیکنان فعلی جوان هستند و زحمت می‌کشند. با این وجود در برخی مواقع گل‌هایی دریافت می‌کنیم که به دلیل اشتباهات سهوی و تمرکزی است که مدافعان ندارند. اگر مدافعان بتوانند در دیدار امشب مهاجمین سپاهان را مدیریت کنند و تمرکز لازم را داشته باشند، موفق خواهند بود.

نوری با اشاره به قدرت هجومی سپاهان، تصریح کرد: خط حمله سپاهان بسیار قدرتمند است. کیروش استنلی بازیکن سرزن و فرصت طلبی است. محبی نیز بازیکن جوانی است و می‌تواند خطر ساز شود. در بازی امشب خط دفاعی استقلال باید هوشیار باشند و به نظر اگر بتوانند کمی روی مسائل روحی و روانی کار کنند، موفق بوده و اجازه نمی‌دهند خط حمله سپاهان راه به جایی ببرد.

برایم سربلندی استقلال مهم است، نه شخص!

پیشکسوت استقلال با اشاره به جریان‌هایی که به تازگی بر علیه او به راه افتاده، تصریح کرد: چند پیشکسوت گفته‌اند که من درباره مجیدی صحبت کرده‌ام. اگر در رابطه با تیم انتقاد کرده‌ام، انتقاد سازنده بوده و خدا نکرده ضربه به تیم نبوده است. مخالف آقای مجیدی نیستم. مجیدی هم‌بازی خودم بوده و بازیکن خوب، با اخلاق و محبوب هواداران بوده است.

نوری با بیان اینکه برایم سربلندی استقلال مهم است نه شخص، گفت: موافق این هستم که مجیدی مربی جوانی است و آینده خوبی دارد. اگر تاکنون حرفی زده‌ام به این معنا نبوده که بخواهم به استقلال صدمه بزنم. همه می‌دانند که همیشه به نفع استقلال صحبت کرده و الان نیز، به سود استقلال حرف می‌زنم. برایم شخص مهم نیست و نام و سربلندی استقلال مهم است.

وی با انتقاد به حضور نیافتن فرهاد مجیدی در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی، اظهار کرد: بر اساس تجربه خود گفته‌ام که فرهاد مجیدی باید با پیشکسوتان تعامل کند و برای مثال به عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال در کنفرانس‌های خبری شرکت و مشکلات و ضعف‌های تیم را با هواداران در میان بگذارد.

انتقادی نمی‌کنم که به تیم لطمه بزند

پیشکسوت استقلال با اولتیماتوم به حاشیه سازان، خاطرنشان کرد: مجیدی را به عنوان یک مربی جوان حمایت می‌کنم چون بالاخره باید از جوان‌ها حمایت کنیم تا آینده خوبی داشته باشند. یک سری فکر می‌کنند می‌خواهم در این وضعیت از آب گل آلود ماهی بگیرم و حاشیه بسازند. در اینجا به حاشیه سازان اولتیماتوم می‌دهم و اعلام می‌کنم که از ابتدا استقلالی بوده ام، از این تیم پشتیبانی و حمایت خواهم کرد. انتقادی نمی‌کنم که به تیم لطمه بزند و تنها می‌خواهیم تجارب خود را منتقل کنیم.

نوری با بیان اینکه امیدوار است مجیدی در استقلال ماندگار شود، تصریح کرد: از فرهاد مجیدی حمایت خواهیم کرد تا برابر سپاهان نتیجه بگیرد و در استقلال ماندگار شود. به امید خدا در جام باشگاه‌های آسیا نیز نتیجه بگیرد. تا آخر از مجیدی حمایت می‌کنم چون نام استقلال، سربلندی و هوادارانی که سرمایه اصلی این باشگاه هستند، برایم مهم است و تنها از استقلال حمایت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید