153193

استقلال با ستاره محبوب به توافق رسید

مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه مشکلات فصل‌های قبل برای این تیم رخ ندهد به دنبال تمدید با بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی هستند.

به نقل از همشهری آنلاین احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال بعد از اینکه خبر خوشش در خصوص در اختیار گرفتن مالکیت ورزشگاه مرغوبکار چندان با استقبال هواداران این تیم مواجه نشد قول تمدید قرارداد دو بازیکن این تیم ظرف چند روز آینده را داد.

روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. در مورد مرتضی تبریزی و محسن کریمی گفته ‌می‌شود که این دو بازیکن در لیست فصل بعد فرهاد مجیدی قرار ندارند اما در میان ۶ گزینه دیگر شاید مهم‌ترین گزینه برای هواداران استقلال علی کریمی هافبک اثرگذار این تیم در لیگ نوزدهم باشد. بازیکنی که این فصل یکی از ستاره‌های تیم استراماچونی و فرهاد مجیدی بود.

حالا شندیده می‌شود علی کریمی در آستانه توافق با استقلال است. بازیکنی که با توجه به محبوبیت این روزهایش در میان هواداران استقلال، با تمدید زودهنگام قراردادش به این محبوبیت هم خواهد افزود تا از حالا خیال آبی‌ها از خط میانی‌شان در فصل آینده مطمئن باشد.

در لیست مدیران استقلال برای تمدید روزبه چشمی هم در اولویت قرار دارد بازیکنی که احتمالا بعد از کریمی پای میز مذاکره با مسئولان این باشگاه خواهد نشست.

دیدگاهتان را بنویسید