153135

خبرنگاران در راستای تقویت وحدت ملی و پویایی جامعه حرکت کنند

دنیای معدن -عامل شرکت احیا استیل فولاد بافت گفت: خبرنگاران با اقتدا به امام علی(ع) وظیفه دارند با رشادت، تیزبینی و تحلیل درست وقایع جامعه، موجبات وحدت ملی و همدلی تمامی آحاد ملت را فراهم کنند.

به گزارش دنیای معدن، سورنا زمانیان با صدور پیامی روز خبرنگار را اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

«بسمه تعالی

تقارن روز خبرنگار با عید ولایت و امامت یادآور یک تلاقی مهم تاریخی بین دو واقعه مؤثر در ایران است.

خبرنگاران با اقتدا به روش و منش امام علی (ع)، بیش از گذشته در مقطع فعلی، وظیفه دارند تا با رشادت و تیزبینی و تحلیل درست وقایع جامعه را از دستاوردهای ناب خود سیراب سازند و موجبات وحدت ملی و همدلی تمامی آحاد ملت را فراهم ساخته و به افکار و اندیشه جامعه پویایی بخشند تا بتوانیم از مرحله حساس فعلی کشور را عبورداده و به ساحل نجات در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برسانیم.

از اهمیت فراوان مجاهدت ها و تلاش ها و ایثارهای خبرنگاران همان بس که این رزمندگان با سلاح قلم و فشنگی به نام تفکر و اندیشه در تندباد حوادث و در برابر همه نامهربانی ها و بی مهری ها پهلوانانه پای اعتقاد و وظیفه خود ایستاده اند و این ایستادگی تا بلندای تاریخ ادامه خواهد داشت.

بار دیگر از جانب خود و تمامی کارکنان مجموعه فولاد بافت روز خبرنگار را به تمامی اعضای جامعه خبری کشور به ویژه خبرنگاران سختکوش و بی ادعا و زحمتکش و فهیم منطقه بافت، رابر و ارزوئیه تبریک و شادباش عرض می کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید