153012

پرسپولیس بضاعت قهرمانی را در جام حذفی دارد/ امتیازات آسیایی از دست رفته جبران می‌شود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی تیم قدرتمندی ساخته که بضاعت قهرمانی در جام حذفی و جبران امتیازات از دست رفته در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر ذوب‌آهن تن به شکست داد اما واگذاری این سه امتیاز مانع قهرمانی سرخ‌پوشان نشد چراکه این تیم ۴ هفته مانده به پایان مسابقات موفق به ثبت پوکر قهرمانی شده بود و تا پایان لیگ تلاش خواهد کرد تا رکورد کسب امتیاز در لیگ برتر را تغییر دهد.

حسینعلی کلانی درباره شکست پرسپولیس در شبی که مراسم قهرمانی این فصل برگزار شد، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تیمی که قهرمان شده بدون تردید با انگیزه زیادی برای کسب برتری تلاش نخواهد کرد. پرسپولیس تمرکزش روی موفقیت در دو جام دیگری است که در آن‌ها حضور دارد و مقابل ذوب‌آهن که در صورت قبول شکست به دردسر می‌افتاد با تمام وجود بازی نکرد. نباید هم انتظار داشت که بازیکنان بیش از اندازه به خودشان فشار وارد کنند چون خطر مصدومیت وجود دارد و باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم موفق بود.

وی تأکید کرد: بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر برای پرسپولیس حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد و نباید انتظار داشت که در دیدار دوستانه تیم برنده از زمین بیرون بیاید. یحیی گل‌محمدی مربی خوش‌فکری است که توانست قهرمانی را زودتر از توقع هواداران به ارمغان آورد و به خوبی می‌داند چگونه از شاگردانش بازی بگیرد تا آن‌ها آمادگی لازم برای مسابقات مهم‌تر را حفظ کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: در بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی می‌شود. ضمن اینکه فرصت بازی به نفراتی که در طول فصل کمتر به میدان رفته‌اند، داده می‌شود و این موضوع می‌تواند قدرت تیم را روی نیمکت افزایش دهد تا در بازی‌های حساس باقیمانده دست سرمربی تیم برای میدان دادن به کلیه نفراتش بازتر باشد.

وی درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود و از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، بیان کرد: شرایط پرسپولیس مناسب است و قطعاً کادر فنی می‌تواند با برطرف کردن نقاط ضعف در جام حذفی بدرخشد و رقبا را از پیش رو بردارد. البته که هیچ تیمی آسان نیست و حریفی که به دیدارهای پایانی صعود می‌کند، خطرناک است ولی پرسپولیس ثابت کرده شایستگی برتری مقابل تمامی تیم‌های داخلی را دارد و اگر بازیکنان هماهنگ باشند بدون شک مقابل تمامی رقبا برنده می‌شوند و جام حذفی را بالای سر خواهند برد.

کلانی یادآور شد: مصاف با حریفان آسیایی دشوارتر از مسابقات داخلی است اما پرسپولیس بضاعت خوبی دارد و بازیکنان باید جان‌فشانی کنند تا بتوانند امتیازاتی که از دست داده‌اند را تلافی کنند و با همت و غیرت برابر حریفان برنده شوند. پرسپولیس تیم بزرگی است و ثابت کرده در روزهای سخت کارهای غیرممکن را ممکن خواهد کرد. حریفان آسیایی امکانات مناسبی دارند اما حال و روز پرسپولیس عالی است و این تیم حرفه‌ای که تشنگی خود را برای کسب قهرمانی نشان داده در آسیا هم سربلند می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید