153011

ورزشفوتبال ایران تیم مورد علاقه هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در نوجوانی

عکس‌هایی از دوران نوجوانی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی منتشر شده که نشان می‌دهد او پیش از آغاز فوتبال به صورت حرفه‌ای طرفدار کدام تیم پایتخت بوده‌است.

پرسپولیس و استقلال تنها تیم‌های ایرانی هستند که اولین پرسش از بازیکنان جدیدشان این است که از بچگی طرفدار این تیم بودید یا نه؟ در گذشته این موضوع برای خود بازیکنان هم اهمیت بیشتری داشت، اما همچنان رکن اساسی انتخاب تیم فوتبال برای بسیاری از بازیکنان ایرانی، علایق کودکی است؛ مسئله‌ای که در احمد نوراللهی به وضوح دیده می‌شود.

نوراللهی ستاره اهل آزادشهر پرسپولیس در لیگ چهاردهم در حالی به پرسپولیس پیوست که سرخ‌ها با علی دایی نایب قهرمان لیگ شده بودند و تیمی پرستاره به شمار می‌رفتند که طبیعتا در آن جایی برای نوراللهی ۲۱ ساله وجود نداشت، اما ماجرا طور دیگری رقم خورد.

تیم بحران زده دایی و درخشان، خیلی زود گوهری را در میانه میدان خود دید که شماره ۲۸ را برتن داشت. نوراللهی که در ترکیب اصلی پرسپولیس جا افتاده بود، لقب جرارد را باتوجه به علاقه و سبک بازی اش از هواداران گرفت و البته در این بین انتشار یکی از تصاویر او در کودکی، محبوبیتش را به یکباره افزایش داد.

احمد نور نوجوان در این تصویر با شمایل جالب توجه خود، پرچم پرسپولیس را در دست داشت و در تصویری دیگر پیراهن علی کریمی را پوشیده بود. حالا جالب است بدانید که او شب گذشته در جشن قهرمانی با همان استایل قبلی، پرچم را در دست داشت و پیراهن علی کریمی را هم پوشیده بود.
نوراللهی حالا صاحب پیراهن شماره ۸ پرسپولیس است و از معدود ستارگانی است که در جشن قهرمانی پرچم این تیم را با خود حمل می‌کند، چیزی که نه یک تصمیم جدید بلکه یک عادت قدیمی از سال‌های دور است. او رویای کودکی اش را واقعی کرده، اما نمی‌خواهد از علاقه قدیمی اش دست بکشد؛ کاپیتانی که همچنان هوادار است.

دیدگاهتان را بنویسید