152996

سومین کاپیتان فصل: قهرمانی به دست آمده حاصل تلاش همه بازیکنان است

هافبک شماره ۸ سرخ‌پوشان که هفته گذشته مصاحبه تندی را علیه مدیریت باشگاه انجام داده بود، قهرمانی به دست آمده را حاصل تلاش همه بازیکنان دانست.

به نقل از ورزش سه احمد نوراللهی سومین کاپیتان فصل پرسپولیس که در هفته اخیر با مصاحبه خود علیه مدیریت باشگاه پر سر و صدا بود، در پایان مراسم جشن قهرمانی به خبرنگار ما گفت: به هواداران تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم توانسته باشیم دل آن‌ها را شاد کرده باشیم و این موفقیت‌ها انشالله ادامه‌دار باشد تا بتوانیم همچنان دل هواداران را شاد کنیم. بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باقیمانده است که باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم برای تیم‌مان دوباره موفقیت به دست آوریم.

نوراللهی درباره غیبت تماشاگران پرسپولیس گفت: جای هواداران قطعا خالی بود ولی مطمئنا دل آن‌ها با ما بود و اکنون نیز دل آن‌ها شاد است که چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آورده‌ایم که من هم به آن‌ها دوباره تبریک می‌گویم.

وی درباره نقش پررنگ خود در ترکیب پرسپولیس و تاثیرگذاری در تیم ملی افزود: همه تلاش کردند برای این‌که قهرمانی به دست آید و خوشحالم که عضو کوچکی از این قهرمانی بودم؛ آرزوی هر بازیکنی است که بتواند لباس مقدس تیم ملی را به تن کند و امیدوارم که اگر به تیم ملی دعوت بشوم در خدمت آن‌ها باشم و اگر هم دعوت نشوم، آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید