152995

جدال پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای جذب شاه ماهی نقل و انتقالات!

سه تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای جذب دفاع راست ذوب آهن اصفهان در نقل و انتقالات تابستانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم های لیگ برتری با توجه به کوتاه بودن پنجره نقل و انتقالات فصل بعد، از چندی قبل مذاکره خود را با بازیکنان مد نظر خود آغاز کرده اند. در این بین تیم هایی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کار خود را زودتر از سایر مدعیان شروع کرده اند، زیرا برای حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا که از ۲۸ شهریور ماه آغاز خوهاد شد فرصت چندانی نخواهند داشت.

دانیال اسماعیلی فر دفاع راست فعلی تیم ذوب آهن در چند فصل اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است، از چند تیم مدعی لیگ برتر پیشنهاداتی دریافت کرده است، شواهد نشان می دهد شانس پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای جذب این مدافع گلزن بیشتر از سایر مدعیان باشد.

پرسپولیس که بعد از اخراج رامین رضاییان نتوانسته جای او را به خوبی پر کند، سعی خواهد کرد با جذب دانیال اسماعیلی فر خیال خود را بابت حضور یک مهره مطمئن در جناح راست راحت کند. اما پرسپولیس برای انجام این مهم باید با دو باشگاه متمول دیگر رقابت کند.

تراکتور و سپاهان هم با توجه ضعف تیم خود در دفاع راست به دنبال مدافع بلند قامت و سرعتی ذوب آهن خواهند بود،چرا که دیگر گزینه های این پست برای این دو تیم دور از دسترس خواهد بود.

در هفته های گذاشته شایعاتی مبنی بر پیوستن دانیال اسماعیلی فر به یکی از سه تیم لیگ برتری منتشر شد، که این بازیکن تکذیب این شایعات همه چیز را به پایان فصل جاری موکول کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید