152895

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از خدمات رسانی فولاد خوزستان به مناطق محروم

دنیای معدن - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار با علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان که روز سه شنبه ۱۴ مردادماه ۱۳۹۹ در دفتر امام جمعه اهواز انجام شد، از خدمات رسانی این شرکت به ساکنان مناطق محروم تقدیر کرد.


به گزارش دنیای معدن، در این دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان گزارشی از تولید شرکت، تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های داخلی استان و کشور‌ و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ارائه نمود.
محمدی با بیان‌ این جمله که فولاد خوزستان در همه حال آمادگی خدمت‌ رسانی به جامعه را دارد، افزود: ساخت مرکز فنی‌ و‌حرفه‌ای در منطقه قلعه چنعان،‌ احداث واحدهای مسکونی، ترمیم و ساخت مدارس، جاده‌ سازی و کمک به سیل‌ زدگان، توزیع بسته های بهداشتی و ارزاق و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله مهم‌ ترین فعالیت‌های انجام شده در مناطق محروم است.
مدیرعامل فولاد خوزستان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط ویژه بر کشور، اقدام به تشکیل کمیته مقابله کرونا شد. توزیع بسته‌ های بهداشتی میان اقشار کم بضاعت استان خوزستان، کمک ۱۸۰ میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی اهواز، افتتاح خط تولید ماسک تنفسی و البسه بیمارستانی و تامین اکسیژن بیمارستان‌های اهواز از جمله مهم‌ ترین فعالیت‌های انجام شده برای مقابله با این ویروس است. به مردم‌ شریف استان خوزستان، اطمینان می‌دهیم تا عادی شدن شرایط، کمک‌ های مجموعه فولاد خوزستان بدون وقفه ادامه دارد.
در ادامه حجت‌ السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از اهتمام فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی و خدمت رسانی به مناطق محروم تقدیر کرد و افزود: خدمت‌رسانی عبادت است؛ فعالیت‌های فولاد خوزستان در مسیر محرومیت‌ زدایی، مثال‌ زدنی است. ساخت مراکز فرهنگی در مناطق کم‌ برخودار، احداث واحد مسکونی برای افراد نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی مواردی است که به طور مستمر در این مجموعه‌ی عظیم صنعتی انجام می‌ شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان این دیدار اظهار داشت: خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی، دروازه مقاومت کشور بود. بدون شک وجود محرومیت در استان پذیرفته نیست. از شرکت‌های بزرگ و فعال انتظار می‌رود در محرومیت‌ زدایی و ارتقا جایگاه استان نهایت کوشش را به کار ببندند.

دیدگاهتان را بنویسید