152768

نتیجه دیدار استقلال و شهرخودرو+ ویدئو گل‌ها| تساوی، تحت تاثیر تصمیمات داوری؟!

دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت بیست امشب آغاز شد و در نهایت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری برای شهرخودرو و دیاباته(از روی نقطه پنالتی) و مطهری برای استقلال گلزنی کردند. شهرخودرو با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و استقلال به امتیاز چهل و نهم رسید.

گل دوم استقلال در شرایطی به ثمر رسید که به نظر می‎رسید تصمیم داور برای اعلام پنالتی برای استقلال صحیح نباشد. همچنین گل نخست استقلال هم بحث‌برانگیز شد و مشخص نبود آیا ارسلان مطهری هنگام زدن ضربه در شرایط آفساید قرار داشته یا نه؟ گفتنی است به نظر می‌رسید توپ قبل از رسیدن به مطهری، به دست منصوری، مدافع شهرخودرو برخورد کرد.

سهراب بختیاری‌زاده، حسین بادامکی و داوود سیدعباسی از نیمکت شهرخودرو و بهزاد غلامپور، مربی استقلال از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی، حسین مرادمند، علی نعمتی، مهدی قائدی و علی کریمی، بازیکنانی بودند که از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

ارسلان مطهری که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده‌بود، با وجود عملکرد درخشان و به ثمر رساندن گل، به واسطه مصدومیت مجددا تعویض و از زمین خارج شد.

ویدئو گل حسین مهربان به استقلال

دیدگاهتان را بنویسید