152701

پیام مدیر عامل چادرملو بمناسبت روز خبرنگار

دنیای معدن -در عصر کنونی،تحولات سریع و گسترده در وسایل ارتباطی، موجب وابستگی بیش از پیش جوامع به اخبار و اطلاعات محیط پیرامون و سایر نقاط جهان گردیده است .

در عصر کنونی،تحولات سریع و گسترده در وسایل ارتباطی، موجب وابستگی بیش از پیش جوامع به اخبار و اطلاعات محیط پیرامون و سایر نقاط جهان گردیده است . این وابستگی شدید، خود عاملی تاثیر گذار در توسعه انسانی است و در این میان نقش رسانه های جمعی در رویدادهای سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انکار ناپذیر است .
بی تردید در صف مقدم جامعه اطلاع رسانی، خبرنگاران قرار گرفته اند ، پیش قراولانی که با تلاش های پیگیر و خستگی ناپذیر خود همواره در جهت تنویر افکار عمومی گام بر می دارند تا جوامع را به سوی آگاهی بخشی و رشد و توسعه سوق دهند .
اکنون بر همگان آشکار است که برای ایجاد انگیزه در پیشرفت اقتصادی قبل از هر امر دیگری مردم باید توسعه و پیشرفت را بشناسند. آن‌ها باید لزوم تغییرات رادرک کنند و در مورد راه‌های مختلف ایجاد تغییر، اطلاعات لازم را کسب نمایند که این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگاران صدیق، صالح و راست کردار است .
فرصت را غنیمت شمرده ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان این حوزه اجتماعی تبریک عرض نموده و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی می نمایم .

ناصر تقی زاده
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

دیدگاهتان را بنویسید