152690

کدام بازیکنان استقلال به قلعه ‌نویی خیانت کردند؟

بازیکن سابق استقلال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش ادعای سابقش را درباره خیانت چند استقلالی به امیر قلعه‌نویی تکرار کرده است.

هاشم بیگ‌زاده پیش از این مدعی شده بود در لیگ چهاردهم چند بازیکن استقلال به امیر قلعه‌نویی خیانت کردند و دوست نداشتند استقلال در آن فصل نتیجه بگیرد.

بیگ‌زاده وعده داده که اسم آن بازیکنان را در کتاب خاطراتش بیان خواهد کرد. او امروز هم در مصاحبه‌ای که با خبرورزشی داشته، گفته این بازیکنان به استقلال خیانت نکردند بلکه به هواداران این تیم خیانت کردند و اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد، استقلال می‌توانست به جامهای زیادی دست یابد.

بیگ‌زاده تنها کسی نیست که مدعی خیانت چند بازیکن استقلال به قلعه‌نویی شده. شاهرخ بیانی که در لیگ چهاردهم آنالیزور استقلال بود در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم در تاریخ 26 اردیبهشت سال 94 مدعی شده که 10 بازیکن استقلال تصمیم گرفتند که امیر قلعه‌نویی را بزنند چون اگر او می‌ماند، آنها مجبور به جدایی از استقلال می‌شدند.

بیانی اگر چه اسمی از کسی نبرده اما در بین صحبتهایش مدام از بازیکنان ملی‌پوش استقلال انتقاد کرده و گفته به جز امید ابراهیمی، تفاوت محسوسی بین بازی سایر بازیکنان ملی‌پوش استقلال در تیم ملی و تیم باشگاهی‌شان وجود دارد.

اگر اشتباه نکرده باشیم، به جز بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی و خسرو حیدری دو بازیکن دیگر استقلال بودند که احتمالا در آن مقطع ملی‌پوش بوده‌اند.

استقلال آن فصل را با مقام ششمی در لیگ به پایان رساند و در آخرین بازی امیر قلعه‌نویی روی نیمکتش، با گل علیپور بازنده دربی شد.

وحید طالب لو، امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده،محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، مگویان، امید ابراهیمی، جاسم کرار،خسرو حیدری( از دقیقه ۷۳ یعقوب کریمی)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی( از دقیقه ۴۶ بهنام برزای) ترکیب استقلال در آن دربی بوده. به نظر شما کدام یکی از این نفرات به امیر قلعه‌نویی خیانت کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید