152395

شرکت مس عامل ایجاد اعتمادبه‌نفس و غرور جوانان شده است

دنیای معدن -«محمدجواد فدائی»، در پیام تبریکی که به مناسبت صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر منتشر کرد ضمن تبریک این پیروزی به مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران، عنوان کرد که با همت این شرکت، مس به عامل نقش‌آفرینی اجتماعی، ایجاد اعتمادبه‌نفس...

«محمدجواد فدائی»، در پیام تبریکی که به مناسبت صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر منتشر کرد ضمن تبریک این پیروزی به مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران، عنوان کرد که با همت این شرکت، مس به عامل نقش‌آفرینی اجتماعی، ایجاد اعتمادبه‌نفس، نشاط و غرور جوانان تبدیل شده است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان متن پیام استاندار کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

کرمانِ عزیز، با تلاش جوانان برومندش یکی از قطب‌هایِ اصلیِ فوتبال ایران است. حضور تیمِ مس رفسنجان در لیگِ برتر و دو تیمِ مس کرمان و آرمان‌گهر سیرجان در لیگ دسته اوّلِ فوتبالِ ایران، گواهی روشن بر این مدّعاست. صعود مقتدرانۀ تیم فوتبال مس رفسنجان، که با 63 امتیاز و قبل از پایان لیگ صورت گرفت، برای اینجانب غرورانگیز است. باور دارم که «فوتبال، فوتبال نیست. این ورزش انقلاب می‌کند». بر همین اساس است که نام مس، وارد فولکلورِ فوتبال و ورزشِ ایران شده است و مس، با همّت مدیران محترم صنایع ملّی مسِ ایران و با تکیه بر قدرتِ فوتبال، عاملِ نقش‌آفرینیِ اجتماعی، ایجاد اعتماد به نفس، نشاط و غرور جوانان شده است و پیام نجابت و کرامتِ مردمان سخت‌کوش و مهربان کویر را به مردمِ سراسرِ ایران می‌رساند. اینجانب ضمن اعلامِ حمایتِ مدیریّت اجرایی استان از تلاش‌های جوانان ورزشکار و برومند استان، این صعود صف‌شکنانه را به جامعۀ ورزش، مدیر عامل و کارکنانِ صنایعِ ملّی مس ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم مسِ رفسنجان تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی سلامتی برای همگان، تلاش و هم‌گرایی بیشتر برای ثبت پیروزی‌هایِ این تیم در لیگِ برتر ایران را خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید