152114

ملی پوش المپیکی تپانچه کرونا گرفت

جواد فروغی که سهمیه تپانچه بادی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد مبتلا به ویروس کرونا شد.

جواد فروغی که سهمیه المپیک توکیو را در ماده تپانچه بادی کسب کرده است به ویروس کرونا مبتلا شده است. شغل این ملی پوش پرستاری است و خودش احتمال می دهد که ممکن است در بیمارستان مبتلا به کرونا شده باشد.

جواد فروغی در این باره گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از این که به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم. سه شنبه شب بود که با انجام سیتی اسکن متوجه شدم به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده ام و باید تا دو هفته در قرنطینه باشم. حال عمومی ام خوب است ولی باید استراحت کنم.

این ملی پوش المپیکی تیم ملی تیراندازی ادامه داد: از مسوولان فدراسیون تشکر می کنم که جویای احوالم بودند و از مردم می خواهم برای بنده و تمام بیماران دعا کنند تا به خواست خدا شر این ویروس منحوس از تمام دنیا برداشته شود. نمی توانم خیلی مطمئن بگویم که کجا و به چه صورت به کرونا مبتلا شدم شاید بیرون و شاید در موقع خرید و شاید هرجای دیگری این اتفاق افتاده باشد ولی چون در لباس پرستاری خدمت می کنم احتمال زیادی وجود دارد که در بیمارستان مبتلا شده باشم. در هر صورت خدمت به هموطنان در هر لباسی افتخار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید