152085

تذکر نماینده سردشت به روحانی در مورد عدم نظارت بر وضعیت اجاره بها

تذکرات کتبی نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 12 مرداد 99) توسط حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد به وزیر اطلاعات لزوم جلوگیری از استفاده سیاسی و جناحی از جایگاه وزارت اطلاعات و دخالت در امور سایر وزارتخانه ها در رابطه با حوزه انتخابیه لامرد و مهر را متذکر شد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که دلیل افزایش قیمت فولاد و میلگرد و عدم تأمین مواد اولیه شرکت های تولیدی فولادی چیست. این نماینده همچنین به وزیر جهاد کشاورزی لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت نهاده های دامی و مرغ را متذکر شد.

کمال حسین پور نماینده مردم سردشت در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که علت افزایش بی رویه اجاره بها چیست و چرا دولت نظارت و کنترلی در این عرصه برای حمایت از مستأجران ندارد و نیز در تذکر جداگانه دیگری به رئیس جمهور لزوم چاره اندیشی و برنامه ریزی بهتر و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب در حوزه مبارزه با مواد مخدر را متذکر شد و به وزیر راه و شهرسازی لزوم تسریع در کنترل بازار مسکن و جلوگیری از رشد سرسام آور قیمت مسکن و اجاره بهای آن را متذکر شد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که علت انعقاد قراردادهای چند میلیون دلاری با مربیان خارجی در شرایط اقتصادی فعلی کشور چیست؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به رئیس جمهور لزوم جلوگیری از افزایش قیمت مصالح ساختمانی جهت دستیابی به مسکن با قیمت مناسب را متذکر شد. همچنین وی در تذکر دیگری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا بر شورای تنظیم بازار و شوراها و کمیسیون های مختلف دستگاه های اجرایی نظارت نمی کنید؟ چرا وزارتخانه ها را برای کاهش عملکرد و عدم نظارت بر ادارات و سازمان های زیر مجموعه خود مواخذه نمی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید