151214

آمادگی هپکو برای ساخت ماشین آلات راهسازی و معدنی

دنیای معدن - غریب پور گفت: شرکت هپکو طبق تفاهم نامه همکاری با شرکت های معدنی قرار است در سال اول ۲۰۰ دستگاه و در سال دوم ۷۰۰ دستگاه از ماشین آلات بخش راهسازی را تولید کند.

به گزارش دنیای معدن، غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم امضای ۵ تفاهم نامه شرکت های بزرگ معدنی با هپکو گفت: سال گذشته نگرانی های بابت توقف تولید هپکو مطرح بود به همین دلیل مذاکراتی برای واگذاری هپکو به ایمیدرو انجام شد.

وی افزود: براساس جلساتی که برگزار شد مقرر شد ایمیدرو از هپکو حمایت کند و ۵ تفاهم نامه همکاری بین هپکو با شرکت های معدنی بزرگ تدوین شده است.

بیشتر بخوانید

امضای ۵ تفاهم نامه بین شرکت های بزرگ معدنی و هپکو

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران شرکت های معدنی و هپکو با هدف ارزیابی توانمندی ها، طی حدود ۵۰ روز بازدید های متقابلی از شرکت های یکدیگر داشتند.

مدیر عامل هپکو گفت: دو سوم آهن و یک سوم مس کشور توسط شرکت های معدنی چادرملو، صنایع مس ایران و گل گوهر تولید می شود و ۳۰ درصد فولاد کشور توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می شود که این شرکت ها قرار است با هپکو تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

غریب پور بیان کرد: در سال اول قرار است هپکو ۲۰۰ ماشین راهسازی و در سال دوم ۷۰۰ ماشین راهسازی تولید کند و در آینده نیز به ساخت ماشین آلات معدنی ورود پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید