150231

مهاجم صنعت نفت: جبران شکست بازی رفت مقابل استقلال به ما انگیزه می دهد

رضا جبیره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سنگین و سختی مقابل استقلال داریم. فاصله ما با این تیم در جدول کم است و هر دو تیم برای یک هدف یعنی کسب سهمیه آسیا می‌جنگیم. استقلال در بازی‌های اخیرش نتیجه نگرفته و به همین دلیل با تمام قدرت مقابل ما حاضر می‌شود، اما صنعت نفت هم در خانه برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم.

وی درباره انگیزه بازیکنان صنعت نفت برای جبران شکست ۵ بر صفر از استقلال در دور رفت گفت: به دلیل اشتباهاتی که در ابتدای آن دیدار داشتیم با نتیجه سنگینی شکست خوردیم. می‌توان گفت جبران دیدار رفت هم انگیزه خوبی برای ما در بازی با استقلال است و امیدواریم با برد، آن شکست تلخ را فراموش کنیم.

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان درباره شانس تیم صنعت نفت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در صورت پیروزی مقابل استقلال بیان کرد: فاصله ما با استقلال در جدول یک پله و یک امتیاز است. اگر بتوانیم در این بازی و سایر دیدارهای باقیمانده نتیجه بگیریم گرفتن سهمیه دور از دسترس نیست.

جبیره درباره اظهارات اخیر بهنام سراج مبنی بر برخورد با بازیکنان بی‌انگیزه این تیم توضیح داد: پس از بازی با نساجی تمرین ریکاوری داشتیم و تنها یک جلسه تمرین فنی انجام داده ایم. تا کنون درباره این موضوع با سراج صحبت نکرده‌ایم تا بدانیم منظورش چه بوده است.

وی درباره اینکه آیا ویروسکرونا سبب شده بازیکنان نفت بی‌انگیزه باشند، گفت: فکر می‌کنم تیم ما همان شرایط زمان دراگان اسکوچیچ و ابتدای فعالیت بهنام سراج را دارد. به شخصه برای من و سایر بازیکنان صنعت نفت بد است بخواهیم کم کاری کنیم چرا که این موضوع به تیم ضربه می‌زند. باید با سرمربی‌مان صحبت کنیم تا متوجه منظورش شویم.

مهاجم نفت آبادان درباره گلی که در بازی مقابل نساجی به ثمر رساند، توضیح داد: این گل حاصل تلاش تمام بازیکنان نفت بود و امیدوارم در ادامه فصل هم هر چه خیر است برای تیم اتفاق بیفتد.

جبیره درباره مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت بیان کرد: تنها مشکل تیم ما همین است. از ابتدای فصل مسائل مالی ما را اذیت کرده و فکر می‌کنم در شرایطی که صنعت نفت امسال یکی از بهترین دوران خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذاشت، اگر مسئولان به این تیم کمک کرده و سر وقت پرداختی‌هایمان انجام می‌شد، اکنون جزء تیم‌های بالا نشین جدول بودیم و می‌توانستیم خیلی بهتر از جایگاه هفتمی کسب کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به رصد شدن بازی های لیگ از سوی دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق صنعت نفت و تیم ملی آیا به ملی پوش شدن فکر می کند، پاسخ داد: اسکوچیچ اکنون سرمربی تیم ملی است و روی تمام بازی‌ها نظارت دارد. وی دیگر تنها به تیم صنعت نفت نگاه نمی‌کند. شاید شناخت اسکوچیچ نسبت به بازیکنان صنعت نفت، امتیاز مثبتی برای ‌ما باشد اما بعید می‌دانم تأثیری روی دعوت‌مان به تیم ملی بگذارد.

بازیکن تیم صنعت نفت ادامه داد: آرزوی من و هر بازیکن دیگری است که با ارائه بهترین عملکرد به تیم ملی دعوت شویم. تفاوتی ندارد سرمربی این تیم اسکوچیچ باشد یا یک مربی دیگر. در کل حضور در تیم ملی سقف آرزوهای هر بازیکنی است. ان‌شاءالله اگر قسمتم باشد می‌توانم به تیم ملی هم برسم چرا که در تیم‌های جوانان و امید سابقه بازی دارم.

جبیره درباره نگرانی بازیکنان استقلال تهران برای سفر به آبادان بیان کرد: فکر می‌کنم کرونا بحثی است که همه تیم‌ها با آن درگیر هستند. اکنون هم باید با همین شرایط بازی‌ها را برگزار کرد و نمی‌توانیم بگوییم ادامه دیدارهای فصل را لغو کنند. باید با کرونا بسازیم.

وی افزود: حدود یک ماه قبل و در روزهای ابتدایی شروع تمرینات صنعت نفت بازیکنانی در تیم ما کرونا گرفتند و حتی یکی از هم تیمی‌هایمان حدود یک ماه در قرنطینه بود اما باید با این شرایط کنار بیاییم و با همین وضعیت بازی‌ها و تمرینات خود را انجام دهیم. ان‌شاءالله مشکلی برای هیچکس پیش نیاید و فصل هم زودتر تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید